Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen

22-12-2009 21:10:28
Hallo

Voor ons avondfeest nodigen wij enkel onze collega's, vermits we een klein feestje houden. Is het dan zo raar dat we de partners niet uitnodigen?

Kristelle

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 798

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik22-12-2009 21:22:22

Ik vind dat wel kunnen... Kan wel geloven dat er sommigen het niet leuk zullen vinden, maar mijn verloofde is altijd heel opgelucht als hij niet mee moet naar iets van het werk. ;)

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik22-12-2009 21:44:49

Ik zou daar niet mee gediend zijn

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-12-2009 21:47:07

Eerlijk gezegd zou ik dan al niet graag komen.

Dan zou ik eerder op of na het werk iets doen (met iets trakteren, iets gaan drinken,...)en ze dan niet naar het avondfeest vragen.

groetjes, Carolina

rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik22-12-2009 21:49:24

Ik zou het niet zo gezellig vinden, moest ik een uitnodiging krijgen voor een trouwfeest en mijn vriend mag niet meekomen.
Natuurlijk ken jij de omstandigheden het beste. Moeten de meeste mensen ver rijden? Hebben de meeste collega's een goede band met elkaar? In hoevere gaan de partners dit erg vinden?

Misschien zijn er andere alternatieven, zoals laatavondgasten...

Veel succes nog..

claudia

Meld misbruik22-12-2009 21:54:44

wij nodigen ook zonder partners uit. das bij ons niet abnormaal en diegene die er niet mee gediend zijn hoeven niet te komen. ze mogen blij zijn dat ze naar het avondfeest mogen komen vind ik.
er zullen altijd mensen zijn die commentaar hebben hé
gewoon doen wat jullie willen.

groetjes

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik23-12-2009 8:59:25

ik denk dat het vrij ongebruikelijk is om mensen uit te nodigen zonder hun partner. Eerlijk, als ik zonder partner wordt uitgenodigd op een huwelijk zou ik niet gaan, ik zou mij er niet goed bij voelen.

Maar jullie feest is jullie feest en jullie moeten doen wat jullie graag doen dan!!

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik23-12-2009 9:21:31

Hey,

voor een receptie vind ik dat je zoiets wel nog kan doen maar een avondfeest daar zouden de partners toch bij moeten zijn, denk ik. Ik nodig mijn collega's op de receptie uit zonder partner. Ze komen liever allemaal gezellig samen ( zijn allemaal vrouwen vandaar...)

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik23-12-2009 10:13:04

hey,

ik vind dat je moet doen wat je zelf wil. wij hadden nl. het omgekeerde dilemma.
bij mijn vriend is het de gewoonte dat de collega's uitgenodigd worden met partner op het avondfeest dus hebben wij die lijn doorgetrokken naar mijn collega's toe.
nu waren er enkele van mijn collega's die zeiden, van je moet de partner toch niet meevragen want dat kost veel geld en tenslotte moesten zij dan ook een grotere geldsom geven omdat ze met 2 kwamen.
nu over de partners meebrengen zijn de meningen verdeeld, de helft van mijn collega's vond dit niet nodig omdat ze dan enerzijds meer geremd gingen zijn omdat hun partner erbij was en anderzijds omdat het dan ook duurder werd voor ons. maar een ander deel voelde zich wel beter als hun partner mocht meekomen, zou ik zelf ook wel leuker vinden.
nu ik heb gezegd dat iedereen uitgenodigd is met partner maar als zij zelf willen beslissen dat ze alleen komen voor mij ook goed, en natuurlijk een stuk goedkoper!
misschien kan je eens rondvragen bij enkele van je collega's wat zij het liefst zouden willen.

lesley
12/06/2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-12-2009 11:51:41

We weten door je berichtje niet of het over veel collega's gaat of niet... Spreken we dan over 20 collega's of minder?
Wij hadden voor het avondfeest onze dichtste collega's uitgenodigd met partner (mijn 2 duocollega's, parallelcollega, directie en collega waar ik buiten de school nog veel mee in contact kom). Alle collega's waren met partner uitgenodigd op onze aparte receptie op zondag (wij trouwden op vrijdag).
Op de receptie zijn er nog veel collega's zonder partner gekomen. Op een avondfeest echter is het toch wel fijn om je partner erbij te hebben (wat doe je anders tijdens de vele slows die worden gedraaid?).

Groetjes,

Véro

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-12-2009 13:07:56

hey Kristelle

Ik had een beetje dezelfde kwestie. allé het is te zeggen, ik nodigde mijn collega's uit voor de receptie. Aangezien deze uitnodigingen verdeeld werd aan 65 collega's had ik er uiteraard niet uitdrukkelijk bijgezet dat de partner mocht meekomen omdat ik niet wist dat dat gebeurde.
Aangezien de secretaresse van de dienst de aanwezigheden bijhoudt en de mensen laat bijleggen had ik er direct geen zicht op wie er kwam. Na enkele weken stuurde ze mij een voorlopig lijstje op en daar stond vaak bij x en partner... Mensen gaan er vaak vanuit dat de partner erbij mag zijn.
Ik verschoot daar een beetje van, maar vond het achteraf gezien ergens wel begrijpelijk...
Ach weet je, je doet gewoon wat je wilt, maar vermeld dan wel dat het niet voor de partners is, want de mensen zullen dat anders interpreteren.
Weet wel dat de kans groot is dat je dan genodigden misloopt.
Mijn man en ik zijn bijvoorbeeld al weinig momenten samen vrij, als je dan nog eens die ene avond apart moet doorbrengen, dan kies je om niet te gaan hé. Ik denk wel dat er nog zo koppels zijn.

Soit geniet nog van de voorbereidingen en communiceer vooral heel duidelijk!

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik23-12-2009 19:09:14

Wij nodigen onze collega's uit met partner.
Ik heb zo'n 30 collega's wel... Nodig ze allemaal uit, maar de helft komt op de receptie en de andere helft op het avondfeest (dichtste collega's dan).
Mijn ventje nodigt een 10-tal collega's uit.
Bij ons is het de gewoonte om ze met partner te vragen. Vind dit maar normaal ook.

Mandy
10/04/2010

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik24-12-2009 10:28:25

Ik ga mijn collega's ook vragen zonder partner, sommige hebben dit zelf ook al gezegd van "Je moet onze partner niet meevragen, het is zo al duur genoeg" (sommige zeggen zelfs van "je hoeft ons in het geheel niet te vragen, we kunnen ook wel eens samen gaan eten in de plaats, dat is goedkoper", maar ik wil hen er graag bij hebben ^_^)

Mijn vriend zou zijn collega's misschien wel met partner vragen, maar hij nodigt dan ook maar een vijftal collega's uit, en ik ga er +20 uitnodigen... Dus ja.

Uiteindelijk doe je er mee wat je zelf wilt, maar als je ze niet uitnodigt zou ik dit wel uitdrukkelijk zeggen...

Groetjes,

Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info