Terug naar overzicht
Tip: Kijk ook eens bij 'het videogastenboek'. groetjes, Carolina
Beste Linsey,kijk eens hier op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIES. als u voor 31 januari een videoreportage boekt krijgt u de Babbelbox gratis!! bel me 0486.3993.50MvgFilip
hoi,wij willen dit ook doen, maar mijn vriend, die nogal goed overweg kan met computers en multimedia, is er zelf ééntje ineen aan het steken. Hij schrijft er momenteel zelf een programma voor. Hopelijk werkt het, maar daar twijfel ik niet aan :-)GroetjesJoke
www.dvdfelicitaties.nl
Hallo,Wij hadden De Praatpaal,heel leuk, maar achterafgezien toch mss wat duur...GrtsMarieke
Lindsy,Sinds de zomer van 2009 knutselde ik een babbelbox in elkaar. De resultaten zijn pure emoties.Ondertussen zijn er reeds twee operationeelEr is geen montage nodig, dat doen de gasten zelf wanneer ze de drukknop indrukken (logisch schakelcircuit). Daardoor krijg je dus een goedkope trackmontage op DVD van alle gasten die iets leuk inspraken voor de babbelbox. Verkrijgbaar samen met de disco-bar, of appart.Check op http://www.luckysdb.be
Beste Lindsy,Vooreerst proficiat met jullie trouwplannen!Op www.depraatpaal.be kan je veel wat informatie over DE PRAATPAAL vinden. Zo zal je zien dat DE PRAATPAAL als enige 'babbelbox' met vragen werkt, zodat jullie gasten meteen inspiratie hebben om iets leuks in te spreken. En aangezien er meerdere vragen zijn, komen jullie gasten ook meerdere keren iets inspreken. Ambiance en mooie herinnering gegarandeerd!Ook heel leuk en origineel (tot het weer gecopieerd wordt) zijn www.hetfeestviltje.be , www.deflitspaal.be en www.defeestcameraadjes.be Ga gerust eens kijken op deze websites, je vindt er zeker en vast een leuke extra die bij jullie feest past!Vriendelijke groeten,Joostwww.depraatpaal.be