Terug naar overzicht
Hey!Ben er nog nooit naar een huwelijksviering geweest. Maar tis der wel ongelooflijk mooi!groetjesWendy
Naar een mis ben ik er ook nog nooit geweest, maar wij gaan daar onze huwelijksreportage doen. Tis daar inderdaad keimooi!Tine28/08/2010
Een vriendin van me is getrouwd in de kerk van't begijnhof in Lier. Heel mooie omgeving, heel mooie misviering. Groetjes,Sarah12/06/2010
Hey,Ik ben daar ooit als assistente van een huwelijksfotograaf mee naar een huwelijk geweest, inderdaad zeer mooie locatie !!:)Ann Wuyten
Hoi, ik ben er ook al naar een trouw geweest en het is echt een gezellig kerkje. Het enige rare vond ik dat er vaak toeristen binnekwamen en daar rondwandelden en foto's namen. maar daarvoor zou ik het niet laten!
Beste, De begijnhofkerk word binnenkort gerestaureerd. Daardoor kan er voor een langere periode niet meer worden getrouwd in de begijnhofkerk. Ik weet wel niet vanaf wanneer er niet meer kan getrouwd worden dus misschien kan het op jullie datum nog wel. Bekijk misschien ook even de Sint gumaruskerk. Die is ook heel erg mooi om te trouwen. Wij gaan er alvast heel erg van genieten.groetjes An