Terug naar overzicht
ik denk dat de winkel waar je je kleed gekocht hebt, je wel zou kunnen helpen daarmee...
Al eens gekeken op www.prettyyou.nl/catalog/ ?Onder "Badmode" heb je een rubriekje "grote maten".Grts
Marie - Thérèse in Poederlee (Lille, tussen Herentals en Turnhout)kijk eens bij de merken prima donna en ulla. Ik had een bustier van ulla. groetjes, Carolina
Beste Katrien,Vanwaar ben je? dat maakt ons ook wat makkelijker ;-)Ga horen bij je (vaste) lingeriewinkel die hebben meer dan je denkt. Bijna iedere boetiek kan je helpen.Mijn Verloofde gaat regelmatig naar Marie Fleur in LierGroeten Steven
In de buurt van AarschotAlvast bedankt iedereen!
Ik heb in de winkel een korstet aangehad van Poirier. Vind je in vele winkels in Vlaanderen. Als je de zoekfunctie gebruikt zie je waar vorige bruidsjes de lingerie van Poirier vonden...GroetjesStephanie
Prima Donna vind ik super voor grote maten (is ook van Marie Jo). Deze hebben echt een supergoede pasvorm en bieden prima ondersteuning!Groetjes,Véro
ik heb hetzelfde probleem en ik denk dat ik ook voor prima donna ga zien, dit hebben ze in de meeste boetieks.bij de winkel waar ik mijn kleed besteld heb kon ik echter niet terecht want die mevrouw zij zelf eerlijk dat het bij haar enkel lingerie was voor mensen met een kleine cupmaat want dat die absoluut niet stevig genoeg waren voor mensen met een grote cupmaat.lesley12/06/2010
mm tis niet zo simpelheb een B maar wel grote omvang..nog een extra probleem want meestal begint dat pas vanaf C
Farah Love gaat je zeker kunnen helpen. Ik ben zelf een maatje meer en model voor hen!GroetjesKimwww.maximuz.be