Terug naar overzicht
ik kan hem niet terug vinden, maar ik ben ook bij linea gaan passen dus ik kan me de rok wel voorstellen. Ik heb hier geen winters gevoel bij, maar kan misschien idd moeilijk zijn om kostuum bij te kiezen. De rok kan je ook in andere kleuren krijgen dacht ik he? Misschien dit ook eens bevragen bij de winkel, hoe doen ze dit met het kostuum, wat denken zij over je bezorgdheid?veel succesIne 31/07/2010
Hallo,Dit kleed is helemaal niet winters!! (Ikzelf had zelfs vorige zomer een zwart-witte combi aan van LR.) Bij vrienden van ons had de bruid dit kleed deze zomer aan en de bruidegom had een eerder wit/beige kostuum aan. Ik zou zeggen als je een kostuum gaat kiezen, neem een stukje stof mee van de rok. Ik vind ook dat de rok er in de catalogus donkerder uitziet dan in het echt..Succes nog!Groetjes, Delphine
Ja, dat is waar Delphine, in het echt is het kleed niet zo donker! Allez, ben toch al een beetje gerustgesteld :)
Hey Lindsy,Wij zijn op 9 mei 2009 getrouwd en ik had ook dat kleedje. Als je mij een mailtje stuur wil ik je wel een foto doorsturen waarop je het kostuum van mijn man kan zien. Hij had een donkerbruin Cossmo kostuum in kreukstof. Ik was heel tevreden met mijn kleed en het is in het echt niet zo donker hoor.janick.desaedeleer@telenet.beGroetjes,Dany en Janick09/05/09