Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

23-12-2009 22:52:37
Hey!

Ik heb een Kleed van Linea, B9set52 besteld, maar begin nu toch een beetje te twijfelen... Wij trouwen op 4 juni 2010, maar ik vraag me af of het kleed niet te "winters" is met die bruine rok... Wat denken jullie? Bovendien weet ik ook niet zo goed welk kleur van kostuum hier eigenlijk bij past. Best een bruin zeker? Maar ja, er zijn daar ook zoveeeeeeel tinten in he :)

lindsy
4-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 702

Ine
31-7-2010
 Meld misbruik24-12-2009 7:55:57

ik kan hem niet terug vinden, maar ik ben ook bij linea gaan passen dus ik kan me de rok wel voorstellen. Ik heb hier geen winters gevoel bij, maar kan misschien idd moeilijk zijn om kostuum bij te kiezen. De rok kan je ook in andere kleuren krijgen dacht ik he? Misschien dit ook eens bevragen bij de winkel, hoe doen ze dit met het kostuum, wat denken zij over je bezorgdheid?

veel succes

Ine 31/07/2010

Delphine
27-6-2009
 Meld misbruik24-12-2009 11:10:10

Hallo,

Dit kleed is helemaal niet winters!! (Ikzelf had zelfs vorige zomer een zwart-witte combi aan van LR.)
Bij vrienden van ons had de bruid dit kleed deze zomer aan en de bruidegom had een eerder wit/beige kostuum aan. Ik zou zeggen als je een kostuum gaat kiezen, neem een stukje stof mee van de rok. Ik vind ook dat de rok er in de catalogus donkerder uitziet dan in het echt..
Succes nog!

Groetjes, Delphine

lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik24-12-2009 14:10:10

Ja, dat is waar Delphine, in het echt is het kleed niet zo donker! Allez, ben toch al een beetje gerustgesteld :)

Janick
9-5-2009
 Meld misbruik29-12-2009 11:11:56

Hey Lindsy,

Wij zijn op 9 mei 2009 getrouwd en ik had ook dat kleedje. Als je mij een mailtje stuur wil ik je wel een foto doorsturen waarop je het kostuum van mijn man kan zien. Hij had een donkerbruin Cossmo kostuum in kreukstof. Ik was heel tevreden met mijn kleed en het is in het echt niet zo donker hoor.
janick.desaedeleer@telenet.be

Groetjes,

Dany en Janick
09/05/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...