Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau ouders/getuigen/bruidskindjes

23-12-2009 23:11:03
Hey allemaal!

Wat geven jullie aan jullie ouders, getuigen en bruidskindjes om hen te bedanken? Ik vind dit echt zeer moeilijk, mag niet te cliché zijn, graag iets origineels.

merci voor jullie tips!

Stefanie
27/08/2010

Stefanie
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 867

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik24-12-2009 9:59:29

Hoi Hoi ,

Wij hebben het volgende gegeven :

- Aan de bruidskindjes : http://www2.picturepush.com/photo/a/2668130/img/2668130... ( decoratieballon met beer in )
- Aan de ene getuige ( vrouw ) : Een Bongo box en boeketje bloemen
- Aan de andere getuige ( man ) : Een mand met streekbieren en een waardebon van droomland voor de babyafdeling ( verwachten een kindje op 01/01/2010)

Aan de ouders hebben we op ons huwelijk zelf niks gegeven, we gaan ze achteraf een zeer mooie grote foto van ons huwelijk ingekaderd bezorgen .

grts en nog veel succes.

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik24-12-2009 11:22:28

Wij betalen voor onze getuigen een overnachting in het hotel dat verbonden is aan onze feestzaal. Zo kunnen ook zij zorgeloos feestvieren met ons tot in de vroege uurtjes.

De rest weten we nog niet.

Groetjes, Marijke
10/07/2010

e

Meld misbruik25-12-2009 10:00:29

Hoihoi,

wij hebben aan de ouders een boeket gegeven in de kleuren van het bruidsboeket. Ze vonden dat zeer tof!

Onze ringendrager kreeg zijn knuffel waar de ringen inzaten.

De getuigen hebben we achteraf verrast met een surprise uit bodyshop (het waren 2 vrouwen).

Iedereen was daarmee gelukkig, want uiteindelijk gaat het om de attentie é.

Geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...