Terug naar overzicht
Hey Tineke,Ik ben zelf visagiste .Je mag me altijd mailen voor info op info@annwuyten.com.Ik ben zelf van Nijlen.daag!
ik heb mijn visagiste geboekt via internet. je kan haar website bekijken op www.fonkel.be Deze dame haar naam is evi en ze is van Bornem. Ik heb haar nog wel niet persoonlijk ontmoet want ik moet mijn proef maar gaan laten doen op 15 mei.Lesley12/06/2010
hallo tinnekeIk ben gehuwd op 10/10/09 in mechelen. En ik had een heel goede vigasite die aan huis komt. Iedereen was vol lof over mijn make up. Hier haar email adres en je mag gerust laten weten dat ik jou door gestuurd heb .Verder wens je je nog veel geluk toe en fijne feesten Grtjs Yvette
Tinneke,Sorry ik heb vergeten haaar email te plaatsen Freia Schelkens [freia.schelkens@hotmail.com]Veel succesgrtjs yvette
Beste,ik heb al meerdere tevreden bruidjes van dit forum gemaquilleerd. Zelf ben ik van Bornem afkomstig. Voor meer info check www.fonkel.be Groetjes Evy
Hoi Tineke,Ik ben van Ramsdonk.Vorig jaar ook paar bruidjes van dit forum gedaan. Meer info via sandra_givani@live.begroetjesSandra
Beste,Ik ben een prof.visagiste en kom uiteraard ook aan huis. Voor meer info kan u mij mailen op latana@live.beMet vriendelijke groeten,
HeyBekijk de site www.ellegancia.be eens.Groetjes
Kijk eens op www.levisage.be ! groetjes
Wat een toeval.Ik trouw op dezelfde dag als jij, heb dezelfde naam, woon ongeveer in dezelfde regio en ben ook nog op zoek naar een visagiste. :)Groetjes