TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristien
25-6-2010
|
25-12-2009 10:47:49
Hey Tamara! Natuurlijk is het niet leuk als zoveel mensen niet gereageerd hebben op je uitnodiging. Helaas gebeurt dat wel vaker! Misschien zijn mensen het uit het oog verloren in de drukte van de feestdagen? Je periode om te antwoorden lijkt me ook wel redelijk kort...
Ik denk dat er niets anders op zit dan rond te bellen!
groetjes,
Karolien
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
25-12-2009 11:29:40
Hey,
Twee weken lijkt me nogal kort, meestal krijgen de gasten een maand tijd om te reageren. Wellicht zijn de meesten dit uit het oog verloren door de feestdagen! Je zal inderdaad iedereen moeten opbellen, maar voor de rest zou ik me geen zorgen maken, de meesten zullen het gewoon vergeten zijn!
succes!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
25-12-2009 11:42:05
Hey,
inderdaad niet leuk maar inderdaad ook vrij korte antwoordtermijn. Gewoon iedereen opbellen en vragen of ze komen. Laat eens weten hoe het afgelopen is he!
Hannelore
|
|
Marieke
18-4-2009
|
25-12-2009 12:42:44
Dag Tamara,
Algemeen probleem hoor, u niet aantrekken, ik vrees dat je mensen zal moeten bellen, sms, mailen... Is gewoon gebrek aan respect van de mensen! Mensen "denken" er gewoon niet aan om te antwoorden, ik ben persoonlijk wel stipt in die zaken, jammergenoeg is niet iedereen zo... ik kan me er eindeloos aan ergeren.
Grts
Marieke
|
|
veronique
13-9-2008
|
25-12-2009 13:49:56
Wie weet hoeveel mensen hebben de uitnodiging misschien nog niet ontvangen? 't Is gewoon erg kort, je termijn, en met deze dagen... Niet panikeren en gewoon de mensen opbellen (als je dringend het juiste aantal moet doorgeven aan de zaal) of gewoon nog efkes wachten. Bij ons waren er veel die niet bevestigden omdat ze er vanuit gingen dat we wel wisten dat ze zeker zouden komen... Geniet toch van de feestdagen!
|
|
Ibe
22-5-2010
|
25-12-2009 20:34:41
ik denk dat je nog niet overhaast moet panikeren hoor. Als je je uitnodigingen 2 weken geleden hebt verstuurd is de kans groot dat sommigen ze maar vorige week hebben gekregen (de post heeft het druk met deze dagen). De antwoordtermijn vind ik ook nogal kort, zeker met de feestdagen heeft iedereen het druk en zijn sommige het misschien vergeten.
|
|
stephanie
4-9-2010
|
25-12-2009 21:28:55
Mja ik vrees een beetje hetzelfde. Heb vorige week donderdag kaartjes verstuurd en gisteren (een week geleden dus) had drie vierde van de mensen (heb ze ondertussen bijna allemaal gezien met de feestdagen, dus had het beter zelf afgegeven) de kaartjes nog niet ontvangen. De Post heeft het idd enorm druk nu, dus waarschijnlijk hebben de mensen maar enkele dagen tijd gehad om te reageren... Idd mailtjes kunnen wonderen doen, of een telefoontje natuurlijk... Ik vind het in deze zaak niet echt een gebrek aan respect, zou me er dan ook niet te slecht over voelen hoor. Ze hebben gewoon heel weinig tijd gehad en met de feesten zou ik dit ook wel uit het oog verloren zijn.. ;)
|
|
Sophie
|
26-12-2009 12:25:17
bij ons hadden er maar 20 mensen iets laten weten, 50 andere niets, de mensen houden die datum van op de kaart niet in het oog, zij zijn ook niet de hele tijd bezig met uw feest en vergeten dat dan ook. Ik heb ook rondgebeld en gemaild en iedereen kwam uitgezonderd 2 koppels wegen mex.griep.
Dus dat viel goed mee. En btw laat door zoiets toch je feestdagen niet naar de vaantjes helpen! relax!
|
|
Sophie
|
26-12-2009 12:28:20
@ marieke, heeft niks met respect te maken. Hou jij alle datums bij? Mensen vergeten gewoon iets te laten weten of denken dat je wel verwacht dat ze komen. Niet iedereen is zo opgefokt omdat JIJ trouwt. Iedereen vindt zijn eigen huwelijk belangrijk. Voordat ik trouwde vond ik soms dat bruidjes overdreven, nu met zelf te trouwen is het idd nodig om alles op tijd te regelen --> maar vele mensen weten dit niet. Heb dus ook eens respect voor de genodigden en laat niet iedereen naar je pijpen dansen. Als je het kunt oplossen om zelf te bellen dan is er toch geen probleem
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
26-12-2009 14:26:39
Hoi, ik vind het eigenlijk raar dat je zoiezo iedereen laat bellen,ook als ze komen? Bij ons is het eigenlijk de gewoonte om te verwittigen indien men NIET aanwezig zal zijn. Als men niets laat weten wordt er vanuit gegaan dat men aanwezig zal zijn.
Mvg Liesbeth 7/05/2010
|
|
Ellen
26-6-2010
|
27-12-2009 13:39:30
Hey Tamara, Ik denk dat de gasten je uitnodiging misschien verkeerd begrepen hebben. Want hier is het meestal ook de gewoonte om alleen iets te laten weten als je niet kan komen.Volgens mij is het een misverstand. Komt wel in orde! groetjes ellen
|
|
barbara
17-7-2010
|
27-12-2009 15:24:20
Wij hebben de uitnodiging 8 weken op voorhand verzonden. Twee weken vind ik zeer kort, zeker met die feestdagen. Ik zou niet panikeren hoor, mensen reageren meestal op het laatste nippertje. mvg
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
28-12-2009 2:34:50
Ligt het aan mij of is dat wel echt gek? Het juiste aantal personen wil de zaal meestal één week of twee op voorhand doorkrijgen, definitieve aantal althans. Als je twee weken geleden kaartjes verstuurd hebt, en vraagt om tegen nu al geantwoord te hebben... da's toch erg kort? Meesten moeten vakanties etc... nog plannen. Weet ni wanneer je trouw voorzien is, maar zou nog ni beginnen panikeren, de laatste maand kan je al achteraan zitten zonder dat andere kant iets heeft van "pft... waar maakt die zich druk om??? Ze heeft nog zeeën van tijd, wa maakt 't uit of we da nu direct laten weten of binnen 'n week?!"
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|