Terug naar overzicht
Hi Ann,Ons trouwfeest zal in de Martinushoeve doorgaan op 30/10/10.Een hele mooie zaal, en ik heb enkel nog maar goede commentaar gehoord van vrienden die er al geweest zijn :)Wanneer plannen jullie het feest?Groetjes,tina
Ben jij toevallig Tina van Spartacus?
Ja :)jij Ann van den Tom? Broer van Bart?Groetjes,Tina
hahaha, grappig!Wij gaan wss ook naar deze zaalkeuze gaan!Wij willen eerst de hortensiahoeve nemen, maar dat is super duur!Wat gaan jullie allemaal nemen?Wij gaan trouwen 2 juli 2011, tijd om over ken ;-)alles rustig na te denkenxxx
ik win :)10 juli 2010!!
Oh daar zenne ;-)Ik zie er al naar uit ze!!!Nu zie ik het pas, speciale datum ;-)
HalloIk ben er ooit te gast geweest op een huwelijksfeest en het was zeker in orde. Het was toen een koud buffet en ze kwamen steeds tijdig rond met dranken.Qua gezelligheid draagt het niet mijn voorkeur maar smaken verschillen! Ze hebben er wel een heel gezellig tuintje (aan ingang)
Hallo,Wij geven daar ook ons trouwfeest!! Bij ons is het nog 4 maandjes aftellen.In februari moeten we nog eens langs de zaal gaan om het menu te bespreken (hopelijk zijn ze niet al teveel opgeslagen) Veel plezier!GroetjesKim08/05/2010
Hey Kim, Wauw dat begint echt te korte he!!!Laat zeker iets weten als je wilt, hoe het geweest is!En wat doen jullie allemaal in de hoeve?Groetjes Ann