Terug naar overzicht
Ik ben in oktober mijn trouwkleed daar gaan kiezen. Echt leuke ervaring, ze nemen echt de tijd voor jou en ze geven goed advies.Toen het passen voorbij was, kreeg ik wel lichtelijk het gevoel dat ze "pushten" om de aankoop te bevestigen (tja, 't zijn nu eenmaal verkoopsters) maar dit stoorde niet en ik was sowieso van plan om voor dat ene kleed te kiezen...Achteraf heb ik ze nog een paar keer aan de telefoon gehad en ze waren altijd vriendelijk!
Beste KimIk sluit me helemaal aan bij Liebet. Mij stoorde het wel dat ik gepusht ben geworden en ik voelde me in de maling genomen. Ik wilde pas de week nadien mijn keuze komen bevestigen en dat had ik ook gewoon moeten doen. Maar ... ik heb de jurk die ik wilde en dat is het enige wat uiteindelijk telt. Veel succes bij je keuze en neem alle tijd!
Ik ben er ook gaan passen, maar heb er mijn kleed niet gekocht uiteindelijk.ik vond het spijtig dat ik onderaan in de kelder moest gaan passen..het is er een donker kot, met allemaal jurken op een kapstok die nogal slordig hangen..zonder rechtstreeks licht..ik vond hen nogal "wanordelijk" overkomen, maar wel vriendelijk. Ik heb er veel jurken aangehad en zonder eentje naar buiten gegaan en toch bleven ze vriendelijk.