TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karoline
|
28-12-2009 8:33:26
Duo Allegro ken ik niet. Wij hebben voor musicarava gekozen. Deze pianist werkt samen met zangeressen of zangers en hebben een heel uitgebreid repertoire. En je kan er instrumenten aan toevoegen, zoals je zelf wilt. Veel succes alvast! K.
|
|
Lien
16-2-2008
|
28-12-2009 10:40:14
Ik ken ze ook niet, ben ze op mijn zoektocht niet tegengekomen. Wijzelf hadden gekozen voor het duo David & Koen. Echt supergasten, heerlijke stem, supermooi gebrachte nummers. Wij hadden hen meteen ook voor de receptie om de sfeer te brengen. Je kan hen alvast vinden via www.davidenkoen.net . Succes!
|
|
Anja
|
9-1-2010 16:44:26
|
|
Mark
|
15-1-2010 10:45:10
Dag Els,
We zijn in onze zoektocht verschillende vieringen afgegaan in de zoektocht naar de beste muzikanten (Duo Allegro, Chelsy, Yune, David en Koen, ...)Geen van deze kon ons echt bekoren, enkele onder hen waren volgens onze smaak ondermaats maar dat is persoonlijk natuurlijk.
We zijn uiteindelijk gegaan voor Duas, een duo met gitaar en piano. Echt supertof! We hadden ze voor onze viering + de receptie en een deeltje van het avondfeest. Ongelofelijk goede reacties gekregen, we hebben ze een week later terug geboekt voor een verjaardagsfeest :)
groetjes
Mark & Els
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|