Terug naar overzicht
Dit ziet er vrij goed uit, alleen zou ik 's morgens iets vroeger naar de kapper gaan (7u30) en om 8u30 de make-up. In jouw planning had je maar een half uurtje voor de make-up, maar je moet je dan ook nog omkleden, hé! Je trekt je bruidskleed maar aan nà het schminken! En dan is een half uurtje wel héél krap.Groetjes,Véro
Een halfuurtje voor de foto's op locatie, lijkt me wel heel kort.Onze fotograaf wil toch twee uur hebben.
Hallo Mandymag ik vragen waar jullie je foto's op locatie nemen? Ons feest gaat ook door in Salons Caipirinha en we zijn nog altijd op zoek naar een leuke locatie in de buurt.Voor de rest lijkt me je dagindeling wel oke, behalve dat ik het ook nogal krap vind een half uur voor de foto's op locatie, maar dat ligt misschien aan het feit dat de locatie heel dicht bij de feestzaal is?Veel plezier alvast!Els29.05.2010
Els, een echte fotolocatie hebben wij nog niet. Ik zo super graag de haven van Gent ofzo nemen.Maar de locatie mag ook niet TE gewoontjes zijn voor mij...Ga binnenkort nog eens met de fotograaf contact opnemen en eens kijken wat hij zegt.
Vero, mijn kapster komt aan huis dus als ik de visagiste een kwartiertje vroeger laat komen lukt het ook wel zeker? Denk dat mijn haar opsteken max een halfuurtje duurt dus...Nathalie, ben erover aan het denken om de kerk te verplaatsen naar 13u of 13u30 zo hebben we in de namiddag meer tijd voor de fotoshoot op locatie...