TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
28-12-2009 15:25:14
Wij hebben niet getwijfeld en kozen resoluut voor livemuziek. De meerwaarde was echt ongelooflijk. Het fijne is bv. dat de intrede muzikaal wat 'gerekt' wordt en de zang pas echt begint als jij als bruid op de loper wandelt. Ook de communie speelde ze zomaar een extra nummer omdat die langer duurde dan verwacht... Het was echt genieten, ook op video geeft het zoveel meer op dan CD'tjes. Het geeft een persoonlijke toets die voor mij echt niet mocht ontbreken. Ik was zelf ook fan van de bekendere covers en koos een nummer buiten het repertoire als intrede (maar ook dat werd naadloos gebracht), het was echt genieten! Wij hadden het duo David & Koen gekozen na wat vergelijken en hebben ons die keuze niet beklaagd. Je kan hen vinden via www.davidenkoen.net . We hadden hen ook om de receptie op te luisteren. Veel succes met je verdere trouwvoorbereidingen en vooral...genieten! Groetjes!!!
|
|
Natalia
|
28-12-2009 23:24:25
|
|
ellen
4-7-2009
|
29-12-2009 12:37:51
hey,
wij hadden jozefien de feyter , ze heeft een uitgebreid repertoire en je kan zelf eventueel nog keuzenummers aanbrengen.
je kan ze terugvinden als je eens googled want ze heeft een myspace pagina waar je enkele nummers kan beluisteren. De kwaliteit van het te beluisteren muziekstukje is niet zo denderend, daarom zijn we tijdens een andere dienst van haar eens gaan luisteren en we waren direct verkocht
veel succes met de voorbereidingen nog groetjes ellen
|
|
stefanie
14-8-2010
|
30-12-2009 11:35:34
wij hebben gekozen voor chelsy.haar site is chelsy.be moet maar es gaan zien. hebben haar live gezien en is gewoon betoverend mooi gezongen.de prijs valt ook goed mee 400 euro voor 9 liedjes.wij hebben ze dan ook vastgelegd voor onze trouw op 14 augustus 2010. als je ze live es wilt zien ga dan naar wij trouwen in kortrijk ze gaat daar ook enkele nummers zingen maar je kan ze ook horen zingen op haar site.dan heb je alvast een idee hoe ze klinkt.met chelsy ga je zeker niet blunderen dat garandeer ik je. groetjes en nog veelsucces met de verdere planning van je trouw wouter en stefanie
|
|
sanderijn
|
30-12-2009 16:40:02
Beste Els, ik ben zelf professioneel muzikante en woon in Berlare (OOst-Vlaanderen). Ik kan je dus zeker verderhelpen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Wouter
|
1-1-2010 13:07:26
Dag Els,
Het duo 'Duas' heeft al meer dan 140 huwelijksvieringen professioneel verzorgt. We verzorgen het muzikaal element op maat, dit wil zeggen dat verzoeknummertjes steeds welkom zijn.
Meer info kan u terugvinden op www.duas.be
Mvg
Wouter Duas
|
|
Tom
|
1-1-2010 21:22:39
Dag Els
Als je op zoek bent naar een klassiek orkest, dan kan ik jullie ook het koperkwintet Imperial Brass aanraden. Alle info (luistervoorbeelden, etc.) vind je terug op www.imperialbrass.be . Eventueel ook in combinatie met een zangeres.
Contacteer me gerust voor meer info of voor een vrijblijvende prijsofferte!
Hartelijke groeten, Tom Vanleeuwen 0485 / 68 12 85 tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Christophe
|
2-1-2010 17:47:21
Beste Els,
Vooreerst proficiat met jullie aanstaande huwelijk. Ga eens een kijkje nemen op www.elmevents.be indien jullie geïnteresseerd zijn in akoestische live muziek. Prachtige stem + gitaar.
meer dan 200 akoestische nummers om uit te kiezen.
van Editors, coldplay, Damien Rice, Jason Mraz tot Michael Bublé, Norah Jones, Colbie Caillat over Elvis Prestley, Johnny Cash, Louis Armstrong, Elton John om er maar enkele te noemen.
Met vriendelijke groeten,
Christophe
|
|
Kris
|
7-1-2010 10:55:00
|
|
Mark
|
13-1-2010 7:40:17
Hey,
Wij hadden Duas geboekt. FANTASTISCH! een echte aanrader hoor. Ze deden ook onze huwelijksviering en erna de receptie.
Prijs valt heel goed mee vonden wij.
groetjes
Mark & Els
|
|
VOCE
|
11-2-2010 23:27:24
Wij zijn het zangduo VOCE en zingen met begeleiding van piano. VOCE bestaat uit twee gediplomeerde en ervaren zangeressen. Wij zingen alle stijlen en passen ons uiteraard aan aan jullie wensen! Materiaal wordt door ons meegenomen. Onze website (www.duovoce.be ) is in opbouw, maar wij zijn te beluisteren op youtube. Voor een link hiervan kan je ons contacteren op vocekava@gmail.com.
|
|
Jules
|
26-3-2010 23:42:52
Dag Els,
Zangeres Rosey Lambrecht is ook van Oost-Vlaanderen. Ga eens een kijkje nemen op haar website www.rosey.be .Onder "media" kan je enkele liedjes beluisteren en doorklikken op een lijst met kerkoptredens.
De moeite , hoor !
Groetjes,
Jules en Gerda.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|