Terug naar overzicht
heykesZaal de Venkel in Kortenberg is heel goedgroetjes Petroeska
De venkel is idd heel goed, maar te klein voor 140 personen.Hof van Wel ook in Kortenberg is een stuk groter.Voor 140 personen heb je al een redelijk grote zaal nodig, en je bent rijkelijk laat om die vast te leggen.Salons Waerboom, Salons Romree, Bertembos, kastanjehof, Den Ast zijn een aantal mogelijkheden.
Hallo,Ik ben al een keer in de Venkel geweest en ik vrees dat het al te klein is voor 140 mensen. De feest was toen diner voor 100 mensen en een 30 tal voor dansfeest en het was echt te klein en bovendien ook niet echt goed (de mensen voor dansfeest kregen een sandwich met beleg en ook geen zitplaats gewoon in de zaal bijgeduwd bij wijze van spreke).
hoiWij trouwen 13 augustus en ons feest gaat door in Den Ast, in Kampenhout. Heel toffe zaal. Maar als je die zaal wil, zal je wel snel moeten zijn, want toen wij gingen vastleggen, waren al veel data volgeboekt...
hoions feest zal doorgaan in Salons Waerboom;en daar stemmen ze de zaal af op je aantal gasten. het aantal dat jullie hebben zal er zeker wel in kunnen!nog veel succes met de voorbereidingen!deborah
Hof Van Welde in Nossegem www.hofvanwelde.be Ook heel mooie en ruime zaal
Er zijn zoveel zalen in die buurt! Hangt af van je budget en wensen ook natuurlijk:) Ik zal even uit eigen ervaring paar noemen: Als je van plan bent er wat geld aan te geven, is de Faculty Club in hartje Leuven wel echt de beste plek (lekker eten, prachtige omgeving in oud Begijnhof, goede service... ) Salons Georges op het Hogeschoolplein van Leuven zijn ook fijne zalen voor een kleiner budget en bieden veel mogelijkheden. Bij Brussel heb je zoveel zalen, ik ken enkel het Koloniënpaleis. Heel ruim, heel shiek en ik denk ook wel behoorlijk duur:)En ook San Marco Village. Dat is ook een soort trouwfabriekje aan het worden maar daarom niet minder mooi! Ook echt véél mogelijkheden.Onlangs ben ik nog eens in de Postiljon in Aarschot geweest, als dit niet te ver uit de buurt is, is dit ook wel echt een aanrader! En waarschijnlijk iets minder duur dan de bovenstaande. Kijk zeker ook eens op www.vanbelgie.be (hoewel daar LANG niet alle zalen op staan!)