Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes voor avondfeest

28-12-2009 17:56:59
dag bruidjes,

ik zit met een probleempje...klein probleempje wel... ik geef als bedanking aan de uitgenodigden voor avondfeest foto als bedankinkg, maar die stuur ik maar op na het feest. ik zoek dus nog iets voor op de avond zelf. wat vinden jullie van MERCI chocolaadjes... zou zo'n doosje geven... leuk of te saai??

natacha
11-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 958

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik28-12-2009 18:25:29

Bedoel je zo een hele doos aan elke gast?
Ik geloof dat Carolina hier aan de gasten mercitjes heeft gegeven. Dacht dat ze het in een zakje had gedaan (zo van die mini-mercitjes) met een kaartje aan.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-12-2009 18:46:20

Ja, ik heb mini merci's gegeven. Bij Aldi hebben ze die. Je kan direct zo'n zakje geven maar ik heb dit opgedeeld in kleinere zakjes. (mica zakjes van Ava) Op het kaartje stond volgende tekst:

merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat je er was!
onze namen en datum

Ik heb ook zo'n zakjes gemaakt voor op't werk. Maar hier was de tekst iets anders:
merci voor je wensen
merci dat je aan ons dacht
merci voor de attentie
merci dat je er was!

Als je doosjes geeft kan je een eigen wikkel (eigen foto's) erond plakken. Ik heb dit ook geprobeerd maar met een gewoon A4 blad kreeg ik dit niet schoon ingepakt. Heb dan maar voor de zakjes gekozen.

Ah ja, ik heb ook in elk zakje enkele chocotoffs gestopt. Niet persé nodig maar toch iets afwisseling.

groetjes, Carolina

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik28-12-2009 22:55:14

Hey Natacha,
Ik vind het idee van Carolina echt wel tof! Zo kleine mercietjes in een zakje en dat versje erbij vind ik ook heel goed gevonden! Ik ben er ook al over aan het denken om zoiets te doen, aangezien ik ook de bedankfoto's pas later wil opsturen.
groetjes ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...