Terug naar overzicht
Bedoel je zo een hele doos aan elke gast?Ik geloof dat Carolina hier aan de gasten mercitjes heeft gegeven. Dacht dat ze het in een zakje had gedaan (zo van die mini-mercitjes) met een kaartje aan.
Ja, ik heb mini merci's gegeven. Bij Aldi hebben ze die. Je kan direct zo'n zakje geven maar ik heb dit opgedeeld in kleinere zakjes. (mica zakjes van Ava) Op het kaartje stond volgende tekst: merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was!onze namen en datumIk heb ook zo'n zakjes gemaakt voor op't werk. Maar hier was de tekst iets anders: merci voor je wensenmerci dat je aan ons dachtmerci voor de attentiemerci dat je er was!Als je doosjes geeft kan je een eigen wikkel (eigen foto's) erond plakken. Ik heb dit ook geprobeerd maar met een gewoon A4 blad kreeg ik dit niet schoon ingepakt. Heb dan maar voor de zakjes gekozen. Ah ja, ik heb ook in elk zakje enkele chocotoffs gestopt. Niet persé nodig maar toch iets afwisseling. groetjes, Carolina
Hey Natacha,Ik vind het idee van Carolina echt wel tof! Zo kleine mercietjes in een zakje en dat versje erbij vind ik ook heel goed gevonden! Ik ben er ook al over aan het denken om zoiets te doen, aangezien ik ook de bedankfoto's pas later wil opsturen.groetjes ellen