Nu Online
Momenteel zijn er 746 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verwarming tent

28-12-2009 20:54:43
Hey allemaal,

Zijn er onder jullie die ervaring hebben met het verwarmen van een grote feesttent?
Weten jullie wat de beste en gebruiksvriendelijke manier is (rekening houdend met de opp., geur, concentratie van de warmte, ...?
Een warmtekanon, terrasverwarmers of ...?
Het is voor een feest voor 135 personen die aan tafels zullen zitten om te eten en hopelijk nadien een danspasje willen wagen.
De tent zelf is 240m²groot.

Iemand die uit ervaring kan spreken?

Groetjes,
Tineke

tineke
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1509

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik28-12-2009 23:33:27

Hallo,

Bij familiefeesten van mijn vriend gebruiken ze altijd een warmtekanon. Dit is echt een heel aangename warmte. En het blijft ook heel goed warm. Geen geurhinder.

Enkel wel opletten met kleine kindjes. Het is nogal verleidelijk voor hen als de kanonnen op de grond staan.

Véronique

tineke
4-9-2010
 Meld misbruik29-12-2009 11:19:55

Dag Véronique,

Mijn vriend wou ook een warmtekanon voor in de tent, maar ik heb daar wat schrik voor omdat ik denk dat sommige mensen die daar dan heel dicht bij zitten gewoon "vergaasd" worden van de warmte omdat de warmte genoeg moet zijn om ook tot aan de andere kant van de tent enzo moet komen. Of is mijn schrik ongegrond en heb ik het verkeerd voor?

Groetjes,
Tineke

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-12-2009 13:33:31

Wanneer trouwen jullie? Winter, voorjaar,...? Met een warmtekanon kan je ineens een grote oppervlakte verwarmen met terrasverwarmers is dit beperkter. Dan ga je er al verschillende moeten zetten. Aan de andere kant zo'n terrasverwarmer is wel "gezelliger".

In de reclame van 'van Cranenbroek'. http://www.vancranenbroek.nl/folder/folder201001online/
Stond een electrische verwarming. Maar ook wel groot. Ik weet niet wat zoiets kan.

groetjes, Carolina

tineke
4-9-2010
 Meld misbruik29-12-2009 14:20:53

Dag Carolina,

Wij trouwen het eerste weekend van september. Dus het kan nog warm zijn, maar het kan ook zijn van niet. Wel zitten we op een open weide. Dus het zal zeker 's avonds afkoelen.

Groetjes,
Tineke

Rebecca

Meld misbruik3-3-2011 11:41:42

Hallo,

heeft er nog iemand al gebruik gemaakt van het warmtekanon?
Moeten de mensen een extra trui meebrengen?
We willen het verlovingsfeest voor de dichte familie volgende week buiten vieren in een patytent.
Groetjes
Rebecca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...