Terug naar overzicht
Hallo,Bij familiefeesten van mijn vriend gebruiken ze altijd een warmtekanon. Dit is echt een heel aangename warmte. En het blijft ook heel goed warm. Geen geurhinder.Enkel wel opletten met kleine kindjes. Het is nogal verleidelijk voor hen als de kanonnen op de grond staan.Véronique
Dag Véronique,Mijn vriend wou ook een warmtekanon voor in de tent, maar ik heb daar wat schrik voor omdat ik denk dat sommige mensen die daar dan heel dicht bij zitten gewoon "vergaasd" worden van de warmte omdat de warmte genoeg moet zijn om ook tot aan de andere kant van de tent enzo moet komen. Of is mijn schrik ongegrond en heb ik het verkeerd voor?Groetjes,Tineke
Wanneer trouwen jullie? Winter, voorjaar,...? Met een warmtekanon kan je ineens een grote oppervlakte verwarmen met terrasverwarmers is dit beperkter. Dan ga je er al verschillende moeten zetten. Aan de andere kant zo'n terrasverwarmer is wel "gezelliger". In de reclame van 'van Cranenbroek'. http://www.vancranenbroek.nl/folder/folder201001online/ Stond een electrische verwarming. Maar ook wel groot. Ik weet niet wat zoiets kan. groetjes, Carolina
Dag Carolina,Wij trouwen het eerste weekend van september. Dus het kan nog warm zijn, maar het kan ook zijn van niet. Wel zitten we op een open weide. Dus het zal zeker 's avonds afkoelen.Groetjes,Tineke
Hallo, heeft er nog iemand al gebruik gemaakt van het warmtekanon? Moeten de mensen een extra trui meebrengen? We willen het verlovingsfeest voor de dichte familie volgende week buiten vieren in een patytent. Groetjes Rebecca