Terug naar overzicht
HeykesWij zijn wel niet bij fede di oro geweest maar ergens anders. Maar wij hadden eigenlijk heel rap onze ringen gevonden. We wisten eigenlijk heel goed wat we wilden. Ik zou zeggen neem gewoon u tijd ervoor.Het is iets blijvend en voor de rest van u leven geniet er gewoon van ;)groetjes Petroeska16/04/2010
Wij zijn bij de juwelier in onze gemeente geweest. We wisten ook heel goed wat we wilden en hebben uiteindelijk heel snel onze goesting gevonden. De collectie die we hier gezien hebben, zal natuurlijk qua grootte niets geweest zijn in vergelijking met wat bij fede di oro te zien zal zijn.Ik zou je wel aanraden om een budget voorop te stellen en ook een stijl, dan zal de keuze toch al wat beperkter zijn, want als je echt alles wilt bekijken, denk ik dat je op den duur echt niet meer kan kiezen.veel succes met het kiezen!Els
Wij hebben daar ook besteld bij Fede di Oro. Heel ruime keuze, wij zaten daar ongeveer anderhalf uur, ze zijn zeker nie opdringerig en hebben nprachtige collectie!Veel succes!
Hey,Veel plezier hoor! Wij vonden het een geweldig moment... Hebben de onze ook bij FDO gekozen en waren op een half uurtje buiten. Mja snelle beslissers he. ;)
Hallo.We hebben onze ringen gevonden en we vinden ze allebei echt prachtig!!! Zijn ongeveer een uurtje binnen geweest, maar hebben eerst nog wat moeten wachten omdat hij nog bezig was met een ander koppel. Hebben eigenlijk heel vlug beslist. Kan al niet meer wachten om hem rond men vinger te mogen dragen!!!Groetjes Keshia
Wij hebben er 2u over gedaan, maar we kregen echt de tijd om op ons gemak te kiezen.