Terug naar overzicht
Hallo. Ikzelf ben ook van Waregem. Vrienden van ons hebben in de hoop hun huwelijk voor de wet gevierd en ze waren daar volgens mijn weten heel tevreden van. Normaal verzorgen zij vanuit de hoop de catering. Wij doen ons huwelijk voor de wet bij anna's place in Waregem. Groetjes
Wij houden daar ook ons feest voor de familie 's middags voor ons huwelijk. Alles ziet er toch goed uit. Wij hebben wel de kleine zaal genomen omdat we 's middags maar met 26 personen zijn. 's Avonds trekken we naar ergens anders met de rest van de gasten.Ze hebben daar een soort jaarmenu waar je bepaalde dingen aan mag wijzigen. Ze zijn zeer flexibel. In dat menu zijn de dranken inbegrepen.05/06/2010
In de hoop is het echt heel lekker om te eten.Wij geven ons huwelijksfeest in de leieburcht.grts.
Goeiedag,12 april 2008 heb ik er een galabal gedraaid voor club Nokere & alles leek er me oke.De dj moet wel goed afspreken met de zaal omtrent de klank & lichtinstallatie.Wens je wat meer info hierover, mail me gerust info@klimaxsmusic.beMvgwww.klimaxsmusic.be
Hallo, Ik ben afgelopen zaterdag in zaal de hoop naar een feest geweest en de muziek klonk er veel te stil! De dj moest de installatie van de zaal gebruiken die blijkbaar heel slecht was afgesteld. Daardoor was de sfeer alles behalve top en ging iedereen al vroeg huiswaarts! De bazin zelf heeft geen enkele poging gedaan om het probleem te verhelpen en stak simpelweg alles op de dj! Waarop ik als gast dan maar even poolshoogte ben gaan nemen bij de dj. Hij kon er helemaal niks aan doen omdat er een soort audio-limiter was ingebouwd in de installatie en deze achter slot en grendel zat! Hij draaide nochtans heel goed, maar het kwam niet over omdat het te stil was! Dus nooit de installatie in de hoop gebruiken!!!!!