Terug naar overzicht
Bij ons dan op 01/01/2010 nog 162 dagen, want wij trouwen een dagje na jullie. Nog minder dan 6 maand, nu begint het serieus vlug in te korten :-)Geniet nog van de voorbereidingenGroetjesDeanie12/06/2010
bij ons op 1/01/2010 nog 175 dagen tot 26/06/2010. tip voor wie igoogle als startpagina heeft, je kan een aftelklok installeren, heel handigen je krijgt er nog meer zin in dat de tijd voorbij vliegt tot je op 10 dagen staat...
hallowij trouwen op 19 juni 2010.het begint echt aftekortenspannend he.:)groetjes tania.
ja genieten van voorbereidingen: wat hebben jullie al allemaal? ik nu al een tijdje zaal, nu dj & fotograaf (familielid), uitnodigingen & menukaarten (moeten wel nog gedrukt worden). en morgen officieel min kleedje gan bevestigen. word idd spannend!
Hallo,Hier nog 136 dagen te gaan, spannend!Gwen14.05.2010
ik heb nu vandaag min kleedje gan bestellen! ik verlang zooooooo........
Hey Natacha,wij hebben net onze huwelijksreis vastgelegd. 12 nachten in Mexico in Riu Tequila. Verder nog op het lijstje voor januari: kostuum voor me ventje in spe, kiezen van de trouwringen bij fede di oro en beginnen aan het misboekje.Reeds in orde: feestzaal, fotograaf, kerk, gemeente, ceremoniemeester, kleedHebben jullie al een bestemming voor de huwelijksreis?En waar gaat jullie huwelijk door? Wij hebben ook nog getwijfeld over 11/06/2010 maar we hebben dan toch gekozen voor een zaterdag :-)GroetjesDeanie12/06/2010
@danai: wij gaan niet op huwelijksreis: hebben al 3 kids en dit zou moeilijk gaan.In mei gaan we wel es een weekje weg naar Zuid Frankrijk... dus voor onze trouw nog es efkes genieten. ons feest gaat door in Saint Germain in Diksmuide en we trouwen enkel voor de wet in Ieper. grtj