Terug naar overzicht
HeyIk schrijf zelf iets kort, en nadien heb ik als bezinning een tekst om de ouders te danken. Dat is de tekst van de boom in het bos, waar een tak van gesneden wordt om een fluit te maken. Je moet maar eens kijken hier in het archief, tis een heel mooie en ontroerende tekst.Groetjes en succesVicky
Onze liedjes nog vergeten...We zijn er nog niet helemaal uit, maar dit hebben we alIntrede: liedje uit Lord of the Rings (we weten nog niet hetwelk, we zijn vanochtend de cd gaan lenen in de bib, dan kunnen we eens luisteren)Na het vergevingsmoment: you've got a friend in me uit Toy StoryNa de eerste lezing: I say a little prayer for you van Aretha Franklin, uit My best friend's weddingTijdens het tekenen van de getuigen: Ain't no mountain high enough van Diana Ross met de supremes uit StepmomTijdens de offerande wordt er een liedje gespeeld door mijn schoonbroer, wat dit juist is weten we nog niet.Tijdens de communie: I believe in you and me van Whitney Houston uit The Preacher's wife (dit staat nog niet helemaal vast maar zal het waarschijnlijk wel worden)Na de bezinning: weten we nog niet.Uittrede: staat nog niet vast, maar we twijfelen tussen de bruidsmars van Mendehlson en Love Generation van Bob Sinclair. GroetjesVicky