Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rent-a-priest; liedjes mis en dankteksten

12-11-2005 10:27:07
hallo allemaal, wij hebben vandaag ons eerste gesprek gehad met onze voorganger voor de viering en we zijn heel gelukkig! we zoeken wel nog dank teksten voor onze ouders ik zou die wel zlf kunnen schrijven maar dat ligt mij emotioneel te zwaar als ik die moet voorlezen! wie kan ons helpen? en welke liedjes spelen jullie in de mis?
dank u xx

Sofie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 2309

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik12-11-2005 14:32:08

Hey

Ik schrijf zelf iets kort, en nadien heb ik als bezinning een tekst om de ouders te danken. Dat is de tekst van de boom in het bos, waar een tak van gesneden wordt om een fluit te maken. Je moet maar eens kijken hier in het archief, tis een heel mooie en ontroerende tekst.

Groetjes en succes

Vicky

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik12-11-2005 15:53:51

Onze liedjes nog vergeten...

We zijn er nog niet helemaal uit, maar dit hebben we al

Intrede: liedje uit Lord of the Rings (we weten nog niet hetwelk, we zijn vanochtend de cd gaan lenen in de bib, dan kunnen we eens luisteren)

Na het vergevingsmoment: you've got a friend in me uit Toy Story

Na de eerste lezing: I say a little prayer for you van Aretha Franklin, uit My best friend's wedding

Tijdens het tekenen van de getuigen: Ain't no mountain high enough van Diana Ross met de supremes uit Stepmom

Tijdens de offerande wordt er een liedje gespeeld door mijn schoonbroer, wat dit juist is weten we nog niet.

Tijdens de communie: I believe in you and me van Whitney Houston uit The Preacher's wife (dit staat nog niet helemaal vast maar zal het waarschijnlijk wel worden)

Na de bezinning: weten we nog niet.

Uittrede: staat nog niet vast, maar we twijfelen tussen de bruidsmars van Mendehlson en Love Generation van Bob Sinclair.

Groetjes

Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...