Terug naar overzicht
ik! hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?groetjes Ine31/07/10
wij trouwen ook op 31 juli 2010groetjes
tof! Waar trouwen jullie? Wij in Antwerpen :-)Goh, de voorbereidingen: Ik heb veel gedaan op korte tijd. We zijn pas verloofd van november en dit ligt al vast:- zaal-fotograaf-hebben al een uitnodiging gekozen- hebben iemand voor bloemen- huwelijksreis- bruidskindjes gevraagd- kleed- zijn al bij pastoor geweest- gastenlijstDit gaan we volgende maand doen:- stadhuis- trouwringen- vervoer (collega)- video (collega)- live-muziek voor in de mis- schoenen- kostuum bruidegom- juwelenIk heb stiekem ook al aan ons misboekje gewerkt :-)HOe ver staan jullie?GroetjesJoke
Ook den dj en ceremoniemeester liggen vast :-)was ik vergeten
hi hi dan ben je even ijverig als mij :)ik ben op 20 november gevraagd en dit is wat wij al hebben:- kerk ligt vast- trouwkleed- gemeentehuis- fotograaf- lijst van de gasten en sommige zijn al persoonlijk gevraagd, andere weten het gewoon en anderen krijgen een kaartje dat we gaan trouwen bij het kerstkaartje, de uitnodigingen hebben we nog niet, is voor het voorjaar ergens- dj- feestzaal met eten- de basis van het misboekje met een aantal mogelijke teksten en al enkele ideeen voor liedjes :) fijn he zo voorbereiden. Ik geniet er echt van. ik dacht gisteren nog van, oei ben ik nu te veel aan het doen want er ligt al zo veel vast, maar nu ben ik toch opgelucht dat jij ook al zo veel klaar bent als je ook maar in november gevraagd bent :)Ik ben afkomstig van Lommel, daar trouwen we voor de kerk, in Balen voor de wet en het feest gaat door in Mol.als ik nog met iets kan helpen wil ik gerust mailen hoor, is misschien makkelijker dan via dit forum?groetjes Ine31/07/10
Wij zijn getrouwd op 31 juli 2009. Hopelijk hebben jullie even stralend weer als wij!!!Groetjes,Véro
@ Ine,ben jij van Lommel? Mijn aanstaande ook! Wij wonen wel in Antwerpen, dus moeten hier op het stadhuis trouwen, maar we trouwen in Olen voor de kerk, waarvan ik afkomstig ben :-)Van welk jaar ben jij als ik mag vragen? Misschien ken je Jeroen wel, die is van 1978groetjesJoke
yep yep van Lommel :)ik ben van 1987. Dus ik denk niet dat ik hem zal kennen.mijn emailadres: ineke_christiaens@hotmail.com, is iets makkelijker
hallo, wij trouwen ook op 31juli 2010! maar hebben eigenlijk nog maar enkel de zaal vastgelegd! ik ben ook nog maar van in december verloofd! dus als iemand tips heeft voor teksten in misboekje, vervoer en fotograaf hoor ik dat graag. ik ben van 1981 en woon in brugge