Terug naar overzicht
Zelf nemen we er geen, maar weet wel dat je in Sint-Joris-Winge, ceremoniemeester Erwin hebt, heeft ook ceremoniewagens.Nathalie17/07/2010
luc boulanger uit herent, ne superlieve mesn, en keigoedkoop!!
Hallo Sofie,Heb jij enig idee van richtprijs want ik heb geen flauw idee wat dat kost een ceremoniemeester.Bedankt al voor de infoAnn18/06/10
wij hebben voor een hele dag met duiven zonder auto 200euro betaald, wat heel weinig is als ik ergens anders kijk
Vrienden van mij trouwen deze zomer en hebben Ceremoniewagens erwin genomen . Ceremoniemeester en als bruidswagen de excalibur Limo en 2 volgwagens mercedes E klasse . En die prijs zo goed meevallen zeggen ze . www.ceremoniewagens-erwin.be als ge mocht geinterreseerd zijn
Inderdaad, Erwin is super!
we zijn ondertussen al getrouwd en hebben ceremoniemeester Luc genomen en die was echt wel super goed. Ik heb me op geen enkel moment zorgen moeten maken en super lieve mens en voor de prijs dat hij vraagt amaai hij is gewoon de hele dag meegegaan zelfs met de fotoshoot was echt echt super!!!
en de prijs was 150 euro en dat was echt wel voor mij het best besteedde geld van alles van de trouw kzou nog liever de auto's en bloemen niet gehad hebben en de ceremoniemeester wel voor da geld geen miseries en getreuzel hebben graaaag :-)))
@ sofie Wat is goedkoop voor een ceremoniemeester, kan je een voorbeeld geven? thx !!!
150 euro en geen gezeur rond je kop , nemen hoor . heel wat extr'as te krijgen bij hem , zelfs onze kerk stond vol bloemen en kaarsen van hem .ook bij ons thuis aan de voordeur , leuke verassing geweest . supper leuke vent niet stijf maar leuk voor iedereen , echt goe .