Terug naar overzicht
Ik heb dat niet nodig. Ben 1.80mEn ik vind het eerlijk gezegd ook absoluut niet mooi.Maw ik trouw op platte schoenen :-)05/06/2010
ik vind hoge hakken super mooi!!!Maar zeker een reservepaar meenemen.Ik had op mijn trouw laarzen van nicky van kets aan, met niet zo'n hoge hak.Wat ik niet mooi vind, zijn standaard trouwschoenen...
Mijn schoenen mogen (jammer genoeg)geen hoog hakje hebben, anders steek ik boven mn ventje uit... Dus ik ga voor platte schoenen waarmee ik goed kan swingen en dat is ook niet onbelangrijk natuurlijk.
Hallo Sofie,Ik moet mijn trouwschoenen nog gaan kopen. Wel weet ik dat ik ook een schoen met een hak(je) ga nemen, maar één waarop je het lang kan volhouden om te lopen. Ik ben het ook wel gewend om op vrij hoge hakken te lopen, maar dan ben ik 's avonds wel soms blij dat ik ze uit mag doen. Daarom: ik ga voor schoenen met een niet al te hoge hak, maar die wel elegant zijn.Groetjes,Sarah
Hmm moeilijk. Als je het aankan, zie ik geen probleem. Weet ook niet hoe 'handig' je kleed is. Ik ga zelf voor een klein hakje omdat men ventje ook niet al te groot is en omdat ik snel last heb in schoenen met een hoge hak. Ben ervan overtuigd dat ik mooie schoenen kan vinden met een lage hak. Wil je ze en kan je het aan, waarom niet!
Als jij daarop kan lopen zeker doen. Maar idd ook plat/ lager paar voorzien voor als je voeten pijn beginnen doen.Ikzelf kan ni op zo'n heel hoge hakken lopen, ik draag altijd hakken van max 5cm. M'n trouwschoenen hebben hakje van 3tal cm denk ik. Gezien ze vrij laag zijn weet ik dan ook nog niet of ik er platte ga kopen ook.Maar ik heb nog wel even tijd om daarover na te denken:-)
ik vind het supermooi om een elegant schoentje mét hak te hebben op je trouw! Dus..DOEN zou ik zeggen: als je t gewend bent op hoge hakken te lopen voor lange tijd, is dat alleen maa reen voordeel.ik denk toch ook aan een 7 - 8 tal cm. als hakje voor de mijne (moet ze nog gaan kopen), maar ik vind de meeste trouwschoenen zo...mm hoe moet ik het zeggen ... "typisch"... zo vaak gezien, altijd zelfde, ..kan iemand me vertelen waar ik aan een elegant sandaaltje met wat strassen geraak?
Ik zou het niet doen! Hou er rekening mee dat als je die hoge schoenen uit wil doen om te dansen, dat je kleed dan plots 10 cm langer wordt, hé! Dit kan toch alles behalve gemakkelijk zijn...Groetjes,Véro
Ik heb ook nog geen schoenen. Maar twijfel ook nog welke schoenen ik zou nemen. Ik ga niet voor het typische omdat ik ook geen tradionele jurk heb. Ik ben afgelopen maandag mijn jurk in baalkatoen gaan passen (een vriendin van mijn maakt mijn jurk) en daar passen echt het beste rijglaarsje met een hakje op. Maar ik ben het eigenlijk niet gewend om lange tijd hakken te dragen dus is het ook bij nog een dilemma wat ik ga doen. Ik dacht ook twee paar schoenen, maar dan zit ik met het probleem dat mijn jurk wel op de grond ga komen als ik de schoenen met hakken zou uitdoen. Dus ga ik denk ik wel een gulde middenweg zoeken al heb ik nog wel even de tijd, omdat ik pas oktober trouw. groetjes
bedankt voor de reacties, ik ga er toch voor gaar en dan doe ik gewoon een extra paar sandaaltjes van 7cm mee die ik al goed ingelopen heb voor 's avonds;ik krijg pas pijnlijke voeten als ik "plat" loop (heel vreemd, ik denk dat dat gewoon is omdat mijn kuiten door al die hakken ingekort zijn) en dan is mijn kleed maar 3 cm langer dus zal wel geen probleem zijnsucces met de schoenkeuze en binnen 5 maanden zal ik laten weten of ik in het gips zit of niet ;-)Sofie