Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1e pas gehad...

30-12-2009 20:23:22
hallo bruidjes in spe,

ik heb gisteren mijn eerste pas gehad en mijn kleedje terug te mogen aandoen was zo spannend en het is nog prachtiger dan de eerste keer. maar ik zit met een probleem ik moet wat afvallen. Ik moet medicatie nemen en ben daardoor bijgekomen; nu moet ik die kilo's terug kwijtraken maar ik mag die medicatie niet stopzetten. Heeft er iemand een tip om mij toch enkele kilo's terug zien kwijt te raken zodat ik toch enorm kan schitteren op mijn trouwdag. bedankt voor het luistern en sorry voor mijn gezaag

groetjes

Stéphanie
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 435

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik30-12-2009 20:55:44

Ik heb een jaar geleden infra ligne gedaan. Het is niet goedkoop, maar wel leuk en het werkte echt goed voor mij.

ik ben bijna 10 kilo kwijt geraakt op 20 beurten. er zijn er 2 terug bijkomen.
Ik moet wel zeggen: mijn mama heeft het ook gedaan en bij haar had het niet zo een groot succes, maar ze speelde toch een 4tal kilo's kwijt.

Succes ermee.

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik31-12-2009 9:27:37

Hey veronique, wat houdt dit juist in? Is dit een soort kuur/medicatie/speciale voeding/...?
Ik moet niet superveel afvallen maar toch graag zeker 5kilo.
Bedankt alvast!

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik31-12-2009 10:09:46

Hallo. Ik heb iets gelijkaardigs gedaan als Véronique. Bodystyling... Je moet dan allerlei oefeningen doen in verwarmde cabines... Je ligt neer of zit bv op de knieen en moet dan oefeningen doen voor je probleem zones... Bij mij is dit buik en billen... Dit kost inderdaad een 300€ voor 20 beurten maar werkt wel effectief. Je moet natuurlijk ook wel wat op je voeding letten (ontbijt niet overslaan, genoeg fruit en groenten eten en gewoon wat opletten) Veel succes! Gr

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik1-1-2010 19:31:17

Hallo,
Ja het is idd iets zoals bodystyling. Op je eten letten en 2 tot 3 keer in de week een half uurtje oefeningen gaan doen. Je moet/mag je eetpartoon opschrijven en dan geven zij tips hoe je dit kan verbeteren. Hetgen ik er heel goe aan vond, is de begeleiding van een voedingsdeskundige en een kinesiste. ongeveer 300€ voor 20 beurten, maar als het werkt. Er zijn ook regelmatig acties waardoor je 50€ kan besparen.

Het is ook fijn om te doen.

Succes.

véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...