Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsboeket

13-11-2005 0:31:12
Beste Tortelduifjes ,
wij trouwen 29april volgend jaar , alleen voor de wet .
Nu vroegen we ons af of we dan een bruidsboeket moeten voorzien of niet ?
Kan iemand ons vertellen wat gebruikelijk is

Met vriendelijke groeten
R&J

Joery
29-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 479

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik13-11-2005 12:22:24

Hallo,
Ik denk dat ieder bruidje wel een bruidsboeket heeft. ook voor een burgerlijke trouw. Ik heb dit in ieder geval gedaan bij mijn eerste huwelijk. En dat was alleen burgerlijk.
En wie wilt er nu geen mooi boeket op haar grote dag......

Groetjes Cindy

Lindy
14-7-2006
 Meld misbruik13-11-2005 17:17:44

Hallo,
wij zijn dit jaar ook getrouwd voor de wet en hadden ook een bruidsboeket,het is toch altijd mooi voor op de foto's.

Groetjes Lindy

kelly
29-4-2006
 Meld misbruik14-11-2005 9:39:20

hallo,

wij trouwen ook 29 april 2006, en ook alleen voor de burgerlijke stand. Ik wil heel graag een bruidsboeket, later op de avond ga ik het dan gooien zoals in de films.

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik14-11-2005 12:00:05

hoi

wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd, mét bruidsboeket. Ik weet niet of dat iets met al dan niet voor de kerk trouwen te maken heeft, maar het is toch wel speciaal he! Ik heb het mijne nadien zelf gedroogd en het is een mooie herinnering aan onze trouw.

groetjes
Gaelle

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik14-11-2005 13:02:53

Wij nemen ook een bruidsboeket en ja ik trouw ook enkel voor de wet.
Wanneer het stukje stof van mijn bruidskleed binnen is, zal ik samen met mijn ventje al een kijkje nemen en zo mijn goesting aan hem doorgeven anders komt hij toch maar af met roosjes (vind ik wel mooi, maar wil iets speciaals)

Ann
20/05/2006

Evi

Meld misbruik14-11-2005 23:58:18

wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd met een cremekleurig kleed een hele suite en natuurlijk een boeket. Maakt toch niks uit of je nou voor de kerk trouwt of niet? Gewoon doen wat je zelf wil

Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik15-11-2005 9:14:35

Wij zijn vorige zomer voor de wet getrouwd (en volgende zomer trouwen we voor de kerk) en ik had ook een bruidsboeket.
Ik wilde er eerst geen omdat ik een gewoon zomers kleedje droeg en pas volgend jaar voor een echte trouwjurk ga, maar ik ben toch heeeel blij dat ik er wel ééntje had. Het hoort bij een bruidje en staat heel mooi op de foto's.

Joery
29-4-2006
 Meld misbruik15-11-2005 15:38:53

Hallo ,
Heel leuk dat jullie reageerden !
We gaan dus ook voor een bruidsboeket ;)
Er is zelfs een paartje dat op de zelfde dag als ons trouwd ... (zijn er nog ?)
We willen daar wel mee in contact komen dus "Kelly" stuur gerust , als je zin hebt maar eens een mailtje "Joery_azijn@hotmail.com"
Iedereen mag ons mailen , hoe meer hoe liever . Niewe kennisen zijn altijd welkom . Groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...