Terug naar overzicht
Hallo,Ik denk dat ieder bruidje wel een bruidsboeket heeft. ook voor een burgerlijke trouw. Ik heb dit in ieder geval gedaan bij mijn eerste huwelijk. En dat was alleen burgerlijk.En wie wilt er nu geen mooi boeket op haar grote dag......Groetjes Cindy
Hallo,wij zijn dit jaar ook getrouwd voor de wet en hadden ook een bruidsboeket,het is toch altijd mooi voor op de foto's.Groetjes Lindy
hallo,wij trouwen ook 29 april 2006, en ook alleen voor de burgerlijke stand. Ik wil heel graag een bruidsboeket, later op de avond ga ik het dan gooien zoals in de films.
hoiwij zijn ook enkel voor de wet getrouwd, mét bruidsboeket. Ik weet niet of dat iets met al dan niet voor de kerk trouwen te maken heeft, maar het is toch wel speciaal he! Ik heb het mijne nadien zelf gedroogd en het is een mooie herinnering aan onze trouw. groetjesGaelle
Wij nemen ook een bruidsboeket en ja ik trouw ook enkel voor de wet.Wanneer het stukje stof van mijn bruidskleed binnen is, zal ik samen met mijn ventje al een kijkje nemen en zo mijn goesting aan hem doorgeven anders komt hij toch maar af met roosjes (vind ik wel mooi, maar wil iets speciaals)Ann20/05/2006
wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd met een cremekleurig kleed een hele suite en natuurlijk een boeket. Maakt toch niks uit of je nou voor de kerk trouwt of niet? Gewoon doen wat je zelf wil
Wij zijn vorige zomer voor de wet getrouwd (en volgende zomer trouwen we voor de kerk) en ik had ook een bruidsboeket. Ik wilde er eerst geen omdat ik een gewoon zomers kleedje droeg en pas volgend jaar voor een echte trouwjurk ga, maar ik ben toch heeeel blij dat ik er wel ééntje had. Het hoort bij een bruidje en staat heel mooi op de foto's.
Hallo , Heel leuk dat jullie reageerden !We gaan dus ook voor een bruidsboeket ;) Er is zelfs een paartje dat op de zelfde dag als ons trouwd ... (zijn er nog ?)We willen daar wel mee in contact komen dus "Kelly" stuur gerust , als je zin hebt maar eens een mailtje "Joery_azijn@hotmail.com"Iedereen mag ons mailen , hoe meer hoe liever . Niewe kennisen zijn altijd welkom . Groeten