Terug naar overzicht
Hallo Ilse,Ik heb mij ook laten vertellen dat het in Nederland goedkoper is, wel het is niet zo. Ik ben vrijdag in Maastricht gaan passen en het eerste kleedje wat ik aanhad daar ben ik ook verliefd op geworden. Ik had de zaterdag nog een afspraak in Hasselt maar daar vond ik mijn stijl niet en het eerste kleedje bleef maar door mijn hoofd spoken. Toen stelde mijn schoonmoeder voor om even bij bruidsmode Karin in Dilsen-Stokkem te gaan. Eigenlijk wou ik niet gaan omdat die altijd lelijke kleedjes in de etalage heeft hangen maar om haar een plezier te doen zijn we naar daar gereden. We hadden geen afspraak en toch hebben ze tijd vrij gemaakt voor mij, ze waren heel vriendelijk EN mijn kleedje hing daar ook + was het 125 euro goedkopen dan Maastricht. De sluier kwam 100 euro goedkoper - de schoenen 50 euro en handschoenen en stola durf ik niet te zeggen want ze gaan iets speciaals maken voor mij en daar weet ik de prijs nog niet van.Ik krijg ook nog eens een aankoopbon van 65 euro om accesoires te kopen. Ik heb het onmiddellijk besteld en woensdag moet ik de voorschot gaan betalen. Ik weet niet als je al eens bent gaan passen maar ik wil je even zeggen dat het een heerlijk gevoel geeft. Ik mag het woensdag het kleedje terug aandoen (yoepie) en dan mag ik foto's maken.Ik kan niet wachten tot 07-Okt-06 om mijn kleedje aan mijn schatje en de hele fam te tonen, tot dan is het een big secret.:-)Heel veel plezier op je zoektocht naar je droomkleed en ik raad je zeker aan om bij Bruidsmode Karin te Dilsen-Stokkem langs te gaan.-xxx- Tiziana
Ik heb in Nederland wel mijn droomjurk gevonden. En veel goedkoper dan in België. Engels Bruidsmode in Venlo.Groetjes,Katrien12-10-2005
Hallo,ik ben in Bree bij Couture Paule geweest. Ze hebben heel veel keuze; ik heb zeker 16 jurken gepast en mijn droomjurk zat ertussen. Dus van de eerste keer raak.De verkoopsters zijn ook zeer vriendelijk en nemen alle tijd. Je mag als je twijfelt blijven passen tot je zeker bent.Er zijn trouwjurken in alle prijsklassen.Ik moet nu nog wachten tot februari alvorens ik mijn jurk nog eens mag passen. Lang hè!!!!!Veel succes alvast ...
Hallo,Leuk om te horen Silvia want ik ga vanmiddag naar Paule! Gisteren ben ik in de Linx in Hasselt geweest. Ook daar waren ze heel vriendelijk en helemaal niet opdringerig. Zeker naartoe gaan als je een linea-fan bent!En Lilian Claes in Herentals is ook tiptop! Ze hebben enorm veel keuze. Ik heb er wel 15 jurken gepast en ze waren er zeer vriendelijk.Nog veel plezier met het passen!