Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oooo ik ben zo blij

14-11-2005 8:28:05
Goedemorgen iedereen.

Ik ben zo blij, ik ben vrijdag voor de 1 ste keer gaan kiezen voor men jurk.
Ik ben naar fara love geweest.
Amai die hebben keus en zijn zeer vriendelijk.
Die dringen niet op, die laten je rustig doen met je familie.

Dus ja ik heb er men kleedje gevonden en ben heel blij.
En ze zijn niet duur.

Eind maart moet ik terug bellen dus dat duurt nog wel even maar ja niks aan te doen he.

Maar hebben jullie het ook zo moeilijk om te kunnen zwijgen

grts cindy

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 348

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik14-11-2005 9:56:28

Dag Cindy

Gefeliciteerd met je kleedje. Hoe ziet het eruit, of kan je dat hier op het forum niet zeggen?

Ik heb het ook zo moeilijk om te zwijgen. Ik heb mijn kleedje nog niet, maar ben al wel enkele keren gaan passen en heb iedere keer als ik thuiskwam alles verteld aan mijn schatteke (ik kan gewoon niet zwijgen tegen hem). Ondertussen heb ik al wel zoveel kleedjes beschreven dat hij totaal geen idee meer heeft hoe het uiteindelijk zal zijn. Maar over het definitieve kleedje zal ik dan toch moeten zwijgen!

Groetjes

Vicky

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik14-11-2005 11:34:00

nee dat kan ik jaamer genoeg niet zeggen op het forum.
ik heb teveel oogskes die meekijken he.
Ja ik kan zijn kop niet zotmaken zenne want hij heeft alles direct door.

alle ik hoop dat je ook blij zult zijn met je kleedje.

cindy

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik15-11-2005 8:38:25

Hallo Cindy,

Ik heb zaterdag mijn droomkleed gevonden en heb mijn schatteke gek gemaakt, ik bleef maaar vertellen en vertellen. Uiteindelijk heeft hij mij gevraagd of ik erover wilde zwijgen want hij wilt niet weten hoe mijn kleed eruit ziet. Hij wilt verrast worden de dag zelf.

Ik krijg kriebels als ik eraan terug denk, morgen mag ik het kleed terug aan doen en foto's maken. Yoepie. Ik kan niet wachten tot 07-Okt-06, dat lijkt nog zo ver weg.

Groetjes,
Tiziana

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-11-2005 10:21:48

Hoi Cindy,

Ik ken dat gevoel maar al te goed!
Ik heb et ook zo moeilijk om te zwijgen! Nu is het al wat beter want het is nu ongeveer een maand geleden dat ik voor de eerste keer ben gaan passen! Volgende week dinsdag ga ik nog eens bij een winkel langs en als ik het daar niet vind dan word het mijn eerste keus!! Dan zal ik het weer moeilijk hebben om te zwijgen! Ja ge wilt het met iemand delen hé maar juist met die ene persoon die je het wilt delen mag je het niet tegen zeggen! Frustrerend! Maar kom op ons tandjes bijten is de boodschap!

Grtz Debra
(11/08/06)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...