Terug naar overzicht
kan iemand dit verwijderen???is idd heeeeel vervelend!
Tis enorm he zeg,zo irritant...We moeten al goed verder gaan voor we de berichten kunnen lezen...
Amai, ik denk dat iemand hier echt een raar gevoel voor humor heeft.Kan dit verwijderd worden aub zodat de echte bruidjes/bruidegommetjes verder kunnen babbelen???
Is idd heel irritant. Liefst zo vlug mogelijk verwijderen als dit kan!
Vind dit heel stom!Wie houd zich hier nu mee bezig.verwijderen aub!!
Ja jong, zo super belachelijk!Ben maar tot pagina 7 geraakt met dat stom gedoe! En toen was ik het beu...Aub verwijderen! Zowel persoon als bericht :-)
Er zijn toch mensen die echt niets beters te doen hebben hé.. Echt wel heel jammer voor hen maar moeten wij daar voor boeten?!Haal dit alstublieft van het forum!Nog even iets anders, ik wil iedereen nog even prettige eindejaarsfeesten wensen. Zet het jaar feestelijk en onvergetelijk in en voor iedereen een prachtig 2010 gewenst!Feestelijke groetjes!
Op pagina 20 (Je kan bovenaan in je url bar gewoon het paginanummer verandeeren) http://www.wijtrouwen.com/main/vilfor.asp?offset=20&... idem in dit bericht http://www.wijtrouwen.com/main/vilfor.asp?offset=20&... Die Patricia heeft iets slechts gezegd over een DJ, wellicht wil ze nu dat niemand dit leest zeker?Inderdaad vree flauw ...
Hey,Vermoed dat dit opzettelijk gedaan is om dit jaar nog aan een vooropgezet aantal berichten te geraken. Deze site zal ook wel zijn "targets" moeten halen zeker :)Gewoon negeren is dus de boodschap !Groetjes,TINA
Dit is een duidelijk voorbeeld van concurrenten zwart maken...Patricia post een berichtje met goede en slechts dicobars maar ze maakt een typfout. Dus wil ze dat met een nieuw bericht rechtzetten want het is onmogelijk om een bericht aan te passen of verwijderen... Dus post ze een nieuw berichtje maar jammergenoeg was "ze" dan ingelogd onder "haar" echte naam: www.klimaxsmusic.be En nu probeert "Patricia" of "klimaxs music" deze fout snel recht te zetten zodat niemand dit zou ontdekken want jammergenoeg kan men hier geen berichten verwijderen op het forum. Vandaar al de pagina's met nutteloze berichten...Spijtig dat het mislukt is. Dit is heel laag van deze discobar. Als je zo aan klanten moet geraken dan zegt dat genoeg over de kwaliteit die ze te bieden hebben...
wat een lulleman die klimaxc music..en ocharme het bruidje dat toen het topic geopend heeft!!Want die heeft maar liefst 155 keer aaaaaaaa in haar mailbox gekregen
Ik zou diene dj niet te snel beschuldigen.Misschien is het wel een of andere concurent die hem ne loer wil draaien.Trouwens Stefanie je had dat zo snel gevonden en dat om 17u50 op oudejaarsavond !Lijkt me toch ook wel raar.Laura
Laura, Ik heb oudejaarsavond heeeeeeeel goed gevierd en Nieuwjaar trouwens ook, ik ben nl lesgeefster in voeding en ik heb dus voor maar liefst 24 personen gekookt van hapjes, soep, voorgerecht, hoofdgerecht tot dessert en ik had alle voorbereidingen reeds om dat uur getroffen en zat ik even tot rust te komen om dan om 19u30 mijn gasten te ontvangen! Ze waren trouwens weer heeeel tevreden over de gerechten en sfeer.
Die Patricia alias Klimaxsmusic heeft nu anders wel de aandacht pas echt getrokken. Zonder al die aaaaaaa-berichtjes hadden de meesten het wss niet eens opgemerkt (of ik toch ni :d)
Ja ik had dus dat onderwerp geopend. Ik dacht ook al dat het niet echt 'Patricia' was. Had 155 reacties op mijn vraag, dacht hier klopt iets niet :) Maar ondertussen blijf ik wel met mijn DJ probleem zitten natuurlijk :)
Er moet me toch iets van het hart hoor.Wij hebben met klimaxs music een goed gesprek gehad over de muziek op ons trouwfeest en hem ook geboekt.Ik ken hem niet persoonlijk, maar ben er zeker van dat hij niet de dader is van al dat gedoe !Dat zie je gewoon niet in hem.Dorien
Aan alle bezoekers die de honderden lege berichten opgemerkt hebben met onderwerp "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa":Blijkbaar werd de account van Klimax Music gekraakt en werden in zijn naam honderden berichten op het forum gepost. Intussen werden de berichten verwijderd en onderzoeken wij de oorsprong van de berichten.
hehe ... de account van klimax music werd gekraakt. eeuuhm hoe komt het dan dat patricia honderden lege berichtjes postte ??
haha le bart... ik zou maar op uw tellen letten, want het is vast een andere dj!!!precies of een dj zich gaat bezig houden met accounts te kraken en op een trouw-forum wat collega's af te krakenHoe ver moeten we het gaan zoeken???