Terug naar overzicht
HeykesIk weet niet welk bedrag jullie gehoord hebben ? Maar mijn bruidsboeketje gaat rond de 70 euro liggen. Kan je dit niet samen bespreken met de bloemist van wat je voorkeur wat is en mss wat goedkopere bloemen nemen?GroetjesPetroeska
Dat van mij kostte €60. Bij een andere bloemist begonnen de prijzen vanaf €100, dat vonden we ook wat veel... Nog eens rustig rondkijken, dus. Van welke regio ben je?Groetjes,Véro
Dat van mij was iets van een 65 euro. Het waren wel kunstbloemen. Maar als't 'echte' zouden zijn geweest zou dit bijna hetzelfde zijn. Ik ben hier gewoon in't dorp naar de bloemist geweest. De prijzen van de bloemen hangen ook heel erg af van de seizoenen. In de zomer goedkoop, winter duur. Je kan ook een beetje naar de soort bloemen zien afhankelijk van het seizoen. Bv. zonnebloemn, in de zomer spotgoedkoop, in de winter heel duur. Maar andersom zal je er ook wel hebben. Gewoon op verschillende plaatsen eens gaan horen zou ik zeggen. groetjes, Carolina
ik ben ook heel hard geschrokken van de prijzen.ik heb nu een modern boeket gevonden op het internet.het zijn 7 callas van groter naar kleiner en omwikkeld met een blad en een stukje touw.kan niet echt duur zijn he.groetjes tamara
HeyMijn bruidsboeket was 150 euro, maar prachtig, ik vond het wel zijn geld waard,soms wordt er zoveel geld uitgegeven aan andere dingen dat ik denk van is dat nodig.Maar u bruidsboeket , uw trouwringen, daar bespaar je toch niet op?GrtsMarieke
@Marieke, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Bloemen verwelken meteen en ik ben niet van plan om dat te laten droogvriezen, zou toch ni in ons interieur passen en ik hecht daar erg weinig belang aan... Wat de ringen betreft, ben ik 't met je eens. Enfin ja, dus ieder bepaalt zelf wel wat voor hem/haar véél mag kosten en wat niet.Ik houd erg van klassiek en eenvoud, 'n boeketje met groen en wat wit... ik was al aan 't denken of we dat niet op voorhand zelf al konden proberen te maken, en als dat dan lukt, om dat ook de dag vooraf zo te maken. Kan u wel 50 euro uitsparen. :)