TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karmen
29-5-2010
|
1-1-2010 15:37:16
Het is heel betaalbaar in vergelijking met andere feestzalen in de buurt! Maar wij vonden het te ouderwets ingericht & hebben dus voor een andere zaal gekozen! Maar dat is smaak, hè! :)
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
1-1-2010 15:43:26
Welke zaal hebben jullie gekozen? Het Dennenhof in Bokrijk of het Rood Kasteel in Guigoven stond ons ook wel aan maar de Vrije Valk is goedkoper.
|
|
Karmen
29-5-2010
|
1-1-2010 17:42:06
Wij hebben inderdaad voor Het Dennenhof gekozen, maar De Vrije Valk is inderdaad goedkoper, hoor! Het Dennenhof zitten wij aan 65-70 euro pp (de menu ligt nog niet helemaal vast). We hadden zelf geen ervaring met de twee zalen, maar ik hou iets meer van de moderne look, vandaar! Het is uiteindelijk altij een beetje een gok, hè! Maar ik heb er wel vertrouwen in! Wanneer trouwen jullie?
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
1-1-2010 22:38:27
Hey, Wij hebben vorige week pas besloten dat we willen trouwen in 2010 en bij voorkeur tss mei-september.We willen liefst op een zaterdag trouwen omdat we veel mensen in het onderwijs kennen. Om alles geregeld te krijgen voor mei of juni is het al vrij laat dus zal het eerder augustus of september worden maar bijna alle zalen zitten vol.Oktober is wel nog wat vrij maar dan is de kans om een receptie buiten te doen erg klein. Ken je toevallig nog andere zalen die niet peperduur maar ook niet spotgoedkoop zijn? Wanneer is jullie trouw ? Alvast veel plezier met de voorbereiding!
|
|
Karmen
29-5-2010
|
2-1-2010 0:25:41
Spannend, seg! Jullie zijn al wel een beetje laat, maar als jullie nu in actie schieten ook weer niet zoooo heel laat, hoor! Wij trouwen op 29 mei & ik moet ook nog 101 dingen regelen! :)
Misschien kan je volgende zalen ook eens bekijken, deze waren voor ons ook kanshebbers!
Rubenshof - Alken (http://www.rubenshof-alken.be/ )
Krekelhof - Hasselt (http://www.orangerie-krekelhof.be/album.php )
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
2-1-2010 19:10:10
Hey, Rubenshof en Krekelhof hebben enkel nog zaterdagen in oktober en dat vinden we te laat. Bernini in As, het Dennenhof en Le Mas in Zonhoven heeft wel nog zaterdagen vrij. Moeilijke keuze! Waar gaat jullie feest door?
|
|
Heidi
4-7-2009
|
4-1-2010 17:04:31
Hey, wij zijn afgelopen zomer getrouwd en hebben ons feest gegeven id vrije valk, het was echt super!!! Het is een zeer romantische zaal en ik hou wel vh ouderwetse ervan. Het is eens geen klassieke zaal zoals de anderen. Ik was er dadelijk helemaal weg van! Ook het eten was super!!! In de zomer was het warm dus we hbben ook buiten gegeten, zo overal een beetje wat ook erg gezellig is. Zoals gezegd, smaken verschillen. Zeker een aanrader en super sympathieke mensen!!!! Groetjes en veel geluk!!!
|
|
Heidi
4-7-2009
|
4-1-2010 17:07:10
En ook: de openingsdazns was héééél romantisch, prachtige dansvloer, sneeuw en belichting: iedereen stond rond je, boven je... Dat vond ik nog het meest geweldige! Gr
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
4-1-2010 21:34:09
Bedankt voor je reactie. Het stelt me wel gerust. Heb je nog tips voor de menukeuze (of buffet) en ben jij in de buurt foto's gaan maken?
Groetjes,
|
|
Heidi
4-7-2009
|
5-1-2010 16:12:26
Hey, het voorgerecht en de soep hadden we laten opdienen, voor het hoofdgerecht kozen we voor het landenbuffet: spaans, italiaans, barbeque en japans, vooral dat laatste was zééééér lekker (vis op tepanyaki plaat). Iedereen was vol lof! Ook de DJ van daar was erg goed. Onze foto's hebben we daar getrokken in de voortuin en achter op het domein. Omdat ik ook een andere achtergrond wou met water zijn we naar Kanne vertrokken langs het kanaal aan de brug. Daar zijn de meeste locatiefoto's genomen. Ben toch zeer blij met het resultaat. Als je van een open en lossere sfeer houdt raad ik je dit aan. We hebben maar enkele foto's gekregen van de fotograaf via e-mail, ze staan op onze site, als je wilt kun je er enkele bekijken, de rest zijn amateurfoto's. Als je vragen hebt, e-mail staat bij contact. heidienronny.bruiloftsite.nl Het is altijd iets, dat kiezen hé. Veel succes en een spetterende trouw gewenst!!! Groetjes.
|
|
ilse
9-7-2011
|
23-3-2010 12:25:30
hoi heidi,
we hebben een optie genomen in de vrije valk! Ik ben er allesinds weg van! Mijn zus heeft ook daar haar feest gegeven! We zouden eventueel voor het landenbuffet gaan! Maar heef t iedereen dan wel de kans om voldoende terug te gaan?
en stoort het niet dat iedereen zo rond hangt?
groetjes ilse
|
|
cindy
|
21-6-2012 10:36:45
hoi iedereen ook onze dochter heeft gekozen voor de vrije valk.Ze huwt op 20 oktober enkele reactie over het eten en het rondhangen zoals ilse het noemt lieve groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|