Terug naar overzicht
Appartementen kan ik je niet direct aanraden maar in Toscanië moet je zeker naar de volgende steden gaan: Sienna, Firenze, San Giminiano, etc. Pisa moet je niet echt doen, meer dan de toren is er niet te zien. Rapallo en Porto Fino is ook heel mooi. Ik ben al heel vaak naar Italië geweest, zal eens kijken voor goeie tips van restaurantjes!Wij gaan waarschijnlijk naar Sicilië op huwelijksreis.groetjesKAthleen
Sicilië is prachtig! Wij zijn daar 2 jaar geleden op reis geweest.Groetjes,Véro
Siena en San Giminiano zijn inderdaad práchtig! Pisa is idd enkel de toren en Firenze vind ik wat overroepen (Rome vind ik persoonlijk mooier).
Dag Annelies,Wij trouwen ook in mei en gaan ook een weekje naar Rome en dan rondtrekken met de auto! Gaan jullie met eigen auto naar daar, of huren jullie ter plekke eentje? Regelen jullie alles zelf of doe je het via een reisbureau? Wij hebben nog niet de perfecte oplossing gevonden :)Groetjes,Sara
Hey Sara,Wij gaan zelf met de auto naar ginder rijden en daar dan ook met onze eigen auto rondrijden.Wij vinden dit het gemakkelijkste omdat we dan veeeeeel plaats hebben in de auto om zoveel valiezen als we willen mee te nemen..We zoeken ook zelf op internet naar appartementjes. (geen reisbureau) We proberen het wat budgetvriendelijk te houden omdat we ook nog andere dromen hebben voor 2010.Als jullie aanraders vinden mag je ze altijd laten weten :)Groetjes
Bedankt voor je reactie! Als we onze reis helemaal vast hebben liggen, zal ik jullie zeker ook iets laten weten. Veel succes nog met de voorbereidingen!Groetjes,Sara
Grappig, ook mijn aanstaande en ik willen de kanten van Rome op, Toscane hebben we al gezien, blijft mooi, maar wil dat Rome ook eens zien, misschien ook de oversteek naar Sicilië.Hoor tegenwoordig alleen maar over van die reizen naar verre exotische bestemmingen, maar daar vind ik geen klap aan. Betaal je veel geld om op 'n strandje te liggen en voor rest niks te zien, doe mij dan maar wat minder warm maar geen gebrek aan bezienswaardigheden, we hebben 't goed hier in Europa... Nog zo veel te ontdekken voor mij, Scandinavië, Warschau, Barcelona, ...Véél succes allen!
In Toscane: Lucca, Cortona, Sienna en San Gimignano zijn een must. Firenze is druk, maar heeft prachtige musea. Het leukst zijn al die kleine dorpjes in de Chianti streek.Pisa is idd enkel de toren, maar als je er dan toch bent vind ik dat je toch wel moet gaan.Goedkoop en gezellig is "Agriturismo", goedkope, charmante boerderijen op het platteland van Toscane.http://www.agriturismo.com/ Veel plezier daar. Toscane was mijn mooiste reis ooit!