Terug naar overzicht
Ga eens kijken in stoffenwinkels in Nederland. Daar zijn d prijzen veel lager omdat er ook veel meer stoffenwinkels zijn als hier in Belgie. Ik koop bijna al mijn stoffen daar en ga volgende wek ook op pad voor de stof van mijn kleed. Vaak vind je er dezelfde stofffen als hier maar dan aan de helft van de prijs. Zelfs op de grote stoffenmarkten kan je vaak en forse collectie bruidsstoffen vinden. De markt van Maastricht op vrijdag is een aanrader en je kan er gemakkelijk een dagje uit aan vastknopen.Veel sucses met je zoektochtAn
Ik heb mijn stof gehaald bij Westhovens in Maasmechelen. Ik vond die zeker niet te duur voor de kwaliteit die ze leveren.Ook heel veel uitleg gekregen over het verwerken enz... ik mocht ook altijd bellen als ik vast zat tijdens het maken van m'n jurk. Een echt warme en lieve vrouw, vond ik. Op de markt in Maastricht kan je inderdaad goedkope stof vinden, maar dat is echt geen kwaliteit hoor! Daar kan je heel goedkope satijn en organza vinden, maar dat werkt echt niet zo mooi af als een kwaliteitsstof. Voor de suitekleding en bruidsmeisjes heb ik er wel stof gekocht. Dat moet niet zo stijf staan als een bruidsjurk. De boom in Antwerpen heeft ook een beetje bruidsstoffen, maar niet zo veel keuze en redelijk prijzig voor wat het is.