Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes kindjes

2-1-2010 20:45:33
Wat geven jullie aan de kindjes die een bloemetje komen afgeven aan de kerk?

Had gedacht om zeker een snoepje ofzo te geven (en dan nog een klein speelgoedje), maar had dit graag in van die organza zakjes gedaan, maar dan kan ik dat de dag op voorhand pas maken aangezien de snoepjes anders hard zullen worden...
Waar steken jullie dit in? Of gewoon in zo'n plastiek zakje?

En hoeveel voorzien jullie? Ik heb totaal geen idee hoeveel kindjes er kunnen komen...
Had gedacht aan 30. Of is dat niet genoeg?

Mandy
10/04/2010

Mandy
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 711

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-1-2010 9:44:50

Dag, Wij zitten met het zelfde probleem.
Dit hadden wij gedacht van te doen. Leuk organza tasje ( gezien bij blokker) opvullen met snoepjes in de vorm van hartjes.

Wij verwachten niet zoveel kindjes dus wij hebben er genoegd met 20.

Frida

6.2.2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-1-2010 19:46:37

Wij hadden ook hartjessnoepjes met een stempelstift eraan (om het ook wat kleurrijker te maken). Wij deden de snoepjes in van die doorzichtige foliezakjes. Deze kan je vinden bij AVA en zijn spotgoedkoop! Véél goedkoper dan die organza-zakjes én je kan ze lang op voorhand al klaarmaken. Het zou zonde zijn om veel geld aan de verpakking te geven, dat belandt toch in de vuilbak.
Wij hadden 100 zakjes, maar ik geef les in 2 klassen en heb veel (achter)neefjes en (achter)nichtjes. We hadden er nog een 30-tal over die we 's avonds op het avondfeest bij ons gastenboek hadden gezet. Wie wou, kon er dan nog eentje meenemen.

Groetjes,

Véro

debby
23-10-2010
 Meld misbruik5-1-2010 13:53:33

Hey

Wij gaan zelf emmertjes met popcorn maken en die uitdelen
Is iets anders maar even goedkoop als snoepzakjes

1 nadeel : kunnen dat maar 1 week opvoorhand maken anders is hij ni meer eetbaar :-)))

X Debs

Nele
10-4-2010
 Meld misbruik6-1-2010 20:34:47

ik was zelf niet echt een voorstander van snoep. dus op zoek gegaan naar iets anders en gaan kiezen voor een kokertje met potloodjes. hier hebben ze iets langer aan dan wanneer de snoepjes binnen de 5 min opzijn. miss gaan we er nog een lollie aanhangen maar is niet de bedoeling.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...