Nu Online
Momenteel zijn er 755 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afspraak kiezen trouwringen?? (Wim Meeussen, Ines B.)

2-1-2010 23:24:22
Hey iedereen!

Wij zouden graag binnenkort gaan kijken voor onze ringen. Zowel Ines B. als Wim Meeussen spreken me erg aan.
Zijn er mensen die hun ringen daar gekocht hebben, en zouden jullie eens kunnen zeggen of het nodig is om daar een afspraak te maken??

Groetjes,

Sarah

Sarah
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1672

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik3-1-2010 10:38:36

Hey,

Die van ons kwamen van bij Inez B. en wij hadden toch een afspraak gemaakt hoor. Maar dat was meer omdat we na de opningsuren moesten gaan (wat geen probleem was voor hen)
We zijn heel content van hunne service

Groetjes
Ans
reeds 148 dagen getrouwd

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik3-1-2010 11:32:14

Hallo
Onze ringen komen van Wim Meeussen.
Een afspraak is niet nodig.
Wij zijn er zeer tevreden over: mooie, eenvoudige maar toch speciale ringen, goed betaalbaar, zeer vlotte service.
Groetjes
xxx

Cindy
29-5-2010
 Meld misbruik3-1-2010 12:37:15

Hallo,

Wij zijn voor onze ringen ook bij Wim Meeussen geweest. Wij hebben een afspraak gemaakt omdat we in de week wilden gaan kiezen. Maar je kan evengoed zonder afspraak terecht bij hen. Zeer vriendelijke mensen en toffe ringen. Echt een aanrader.

Groetjes
Cindy

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik3-1-2010 13:55:30

dag Sarah,

Wij zijn bij Wim Meeussen geweest op een zaterdag. Het was er druk, we moesten al rechtstaand kiezen.
De ringen kosten makkelijk 800 euro per stuk.

Groetjes!

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik3-1-2010 15:24:33

Ik heb vorige week gebeld naar Wim Meeussen, afspraak maken is niet nodig. Ze zei wel dat het in 't weekend drukker is dan in de week. Wij gaan wellicht aanstaande zaterdag kiezen!

karlien
28-6-2008
 Meld misbruik4-1-2010 0:46:13

Hallo,
wij hebben onze (prachtige) trouwringen bij Wim Meeussen gekoct.
Afspraak maken is niet nodig, maar wel wenselijk.
wij mochten voor de openingsuren gaan, en dan heb je echt persoonlijke begeleiding.
Mooie ringen goede service, en nog beaalbaar ook, ik ben fan!
:-D

jasmine
29-5-2010
 Meld misbruik14-1-2010 9:39:59

Heeft er iemand een prijslijst van Wim Meeussen voor mij aub?

milani1978@hotmail.com

dirk
19-12-2010
 Meld misbruik24-3-2010 14:10:35

Wij zijn vorige maand langs geweest bij Ines B. (haar trouwringne spreken ons het meest aan) en hebben ook een afspraak gemaakt. Zo kan je rustig met 2 aan tafel de ringen bekijken. Goede service en goed van prijs. Je krijgt zelfs een certificaat bij je trouwringen waarop alles van de diamant staat.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...