Terug naar overzicht
dag,Ik weet niet van waar je bent maar is Sas Van Gent (Zeeland in Nederland)heb je Maasmodes daar hebben ze prachtige trouwkostuums. Echt de moeite......Groetjes
Hey Ann,Wij waren vorige week in breda gaan winkelen. En kwamen daar toevallig in het overdekt winkelcentrum de barones een outlet-kostuumzaak tegen. Ik weet alleen niet meer hoe de winkel juist noemt. Mijn vriend heeft daar een paar kostuums gepast (maar de meeste waren weer net niet in zijn maat), maar niks naar zijn zin. Er was wel helemaal niet zoveel keuze, maar de kostuums waren wel spotgoedkoop, 200 euro. Lange beenlengte daar heb ik zo niet opgelet. Ik ben zelf 1m82 groot en ze zeggen tegen mij ook altijd dat ik in nederland mijn broeken moet gaan kopen, maar ik heb daar toch maar evenveel keuze als hier, of het kan zijn dat ik de juiste winkels daar natuurlijk niet ken.Nog veel succes met je zoektocht!groetjes ellen
Hallo Ann,bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be ) kan je kostuums op maat laten maken. Ideaal voor mensen die geen standaard maat hebben. Maak wel op voorhand even een afspraak als je er langs wil gaan. Zo ben je zeker dat je geholpen kan worden.Nog veel succes in je zoektocht!Marita