Terug naar overzicht
dag tania,Als je je boekje gewoon in een word-document, doorlopende tekst, binnenbrengt bij een copy center, dan zullen zij daar een boekje van maken voor jou. Je moet dus eigenlijk niets speciaals zelf proberen in elkaar steken. Je kan gemakkelijk eens een boekje laten printen en dan zelf kopiëren.
Hey Tania,of je een boekje kan printen hangt meestal vooral af van je printerinstellingen, bij de meeste HP-printers kan je selecteren om een brochure te printen. met pagina-instelling in word kan je ook wel wat doen, maar denk ik niet echt een boekje maken.Een oplossing is inderdaad het copy-center, of een sjabloon. Ik kan via mijn vader denk ik wel aan een sjabloon geraken zodat je gewoon doorlopend kan typen en het resultaat een boekje is.Laat maar iets weten!karolien punt vekemans at gmail punt com (om spam te vermijden :))groetjes,Karolien
hallofijn voor de snelle reacties.ik zal eerst eens naar een copy center gaan in de buurt van thuis is er eentje.dank je wel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxtania