Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help blanco stukjes in mn misboekje

3-1-2010 13:54:28
hallo iedereen.
kan iemand mij aub helpen.ik heb mijn misboekje af op word.
ik heb eens op de site gevraagd hoe ik er moest aan beginnen.toen stelde iemand voor via word paginainstelling en dan kun je je boekje maken.
nu dat lukt maar nu ik het afprint zie ik dat ik telkens een blanco stuk heb als ik ze in een boekje vouw.
nu had er iemand ook gezaegd iets over een ander programma op je coputer. maar ik kan er niet mee weg.aub kan er iemand mij helpen
dank je
groetjes tania
ps ik ben echt niet zo goed in computers :)

tania

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 748

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik3-1-2010 14:02:03

dag tania,

Als je je boekje gewoon in een word-document, doorlopende tekst, binnenbrengt bij een copy center, dan zullen zij daar een boekje van maken voor jou. Je moet dus eigenlijk niets speciaals zelf proberen in elkaar steken.
Je kan gemakkelijk eens een boekje laten printen en dan zelf kopiëren.

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik4-1-2010 12:06:12

Hey Tania,

of je een boekje kan printen hangt meestal vooral af van je printerinstellingen, bij de meeste HP-printers kan je selecteren om een brochure te printen. met pagina-instelling in word kan je ook wel wat doen, maar denk ik niet echt een boekje maken.

Een oplossing is inderdaad het copy-center, of een sjabloon. Ik kan via mijn vader denk ik wel aan een sjabloon geraken zodat je gewoon doorlopend kan typen en het resultaat een boekje is.

Laat maar iets weten!

karolien punt vekemans at gmail punt com (om spam te vermijden :))

groetjes,

Karolien

tania

Meld misbruik4-1-2010 19:46:16

hallo
fijn voor de snelle reacties.
ik zal eerst eens naar een copy center gaan in de buurt van thuis is er eentje.
dank je wel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...