Nu Online
Momenteel zijn er 441 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes avondfeest

3-1-2010 14:19:45
hallo,

wij trouwen binnen een grote 3weken.
nu ben ik nog aan het denken voor ideetjes om s'avonds op het feest te organiseren.
mijn neef had op zijn feest boekjes gemaakt met vragen over het koppel,moest je dan invullen en kreeg je een beetje later een boekje met antwoorden.maar wij kunnen nu niet het zelfde doen he.hebben jullie iedeetjes om het feest wat op te vrolijken s'avonds?

groetjes tamara

tamara
27-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 986

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik3-1-2010 15:48:42

Hallo
Mss zijn dit enkele ideetjes
- wegwerpcamera's leggen op de tafels
- onze DJ gaf ook een verzoeklijstje voor liedjes door aan elke tafel
- een projectie met foto's over jullie van baby tot nu
- een projectie tijdens de openingsdans met foto's van jullie trouwdag van
's morgens tot...
Ik zou zelf niet beginnen met spelletjes ed. Uiteindelijk is alles vanzelf los gekomen bij ons, zeker ook dankzij de DJ. En wie weet hebben jullie vrienden/familie ook nog een verrassing in petto??

xxx

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik3-1-2010 15:56:39

Hey,

Normaal gezien hebben de vrienden/getuigen nog iets in petto voor tijdens het feest! Ik zou me daar toch niet teveel mee bezig houden!

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik3-1-2010 18:04:52

hallo!

Wij zijn al een half jaar geleden getrouwd, en op ons avondfeest (wel meer een dansfeest, walking dinner) hebben we gebruik gemaakt van een groot hart, waar mensen een foto in lieten maken. In het begin van de avond waren dit brave foto's, maar naarmate het later werd, kwamen er heel wat plezante beelden boven! zeker een aanrader!!!! :)

Groetjes Sara
getrouwd 08/08/'09 :)

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik4-1-2010 6:33:47

Hoi,
al eens gedacht aan een praatpaal?
www.praatpaal.be
groetjes

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik4-1-2010 15:13:14

Wij hadden aan onze fotograaf gevraagd om van alle gasten (koppels) een foto te trekken vooralleer ze de feestzaal binnen gingen. Je kan dat eventueel ook tussen de verschillende gangen doen zodat ze tussen het eten wat te doen hebben.

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik4-1-2010 19:44:07

Je kan een grote pot met briefjes zetten waar opdrachtjes op staan :-)
Maar die opdrachtjes zijn dan dingen die de gasten achteraf bij jullie moeten komen doen. Dingen zoals: voor jullie koken, gras afrijden, babysitten... Het is dan de bedoeling dat elke maand 1 opdracht word uitgevoerd op de dag dat jullie getrouwd zijn (dus bv elke 15de van de maand) en dat dan een aantal maanden aan een stuk.
Of je schrijft op elk briefje een datum met daarbij: verras ons op deze dag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...