Terug naar overzicht
wij gaan daar ook trouwen maar dan op 11/09.Tot nu toe is alles goed verlopen met hun maar wij wouden normaal op 18/09 trouwen maar er was een fout gebeurd aan hun kant dus een dubbelboeking. Wij hebben dan onze datum een week vroeger gezet met een serieuze korting van hun omdat zij de fout hadden gemaakt. Dus wat dat betreft ben ik heel tevreden dat ze hun fout ook willen rechtzetten met een prijsreductie. Goed voor ons en voor onze ouders :-)Prachtige zaal trouwens hé en ik heb daar heel veel goede commentaren van gehoord dus t moet zeker de moeite waard zijn.xxxx
hey tamaraik benook een bruidje dat in de zomer in sinttruiden trouwt:) 19/06/2010waar gaan jullie fotos nemen?wij zouden graag ergens gaan waar het oud is groetjes taniaps ik heb al veeeeeeeeeeeeel goeds gehoord over in t fijn genoegen.echt een mooie zaal en heeeeeeel vriendelijke mensen.echt de moeiteveel succes
Hoi,we gaan wss toch veranderen en niet naar het fijn genoegen trekken, maar naar het speelhofook in Sint-Truiden. Prachtige locatie en direct ook een mooie plaats om foto's te trekken.grtz
Misschien toch ook even kijken op www.zone21.be . Omgeving Leuven, maar zeker het overwegen waard !
Hallo Is de 1000 euro zaalhuur van de Tiendeschuur van het speelhof in Sint-Truiden er in begrepen, of kom ze er nog extra bij. Bij ons zei hij dat het enkel bij fuiven is en nu zegt hij dat ze erbij komen, heb ik me vergist? Ik zal het graag van nog een klant weten, want 1000 euro extra is voor mij veel geld, boven het eten en drinken. We trouwen 7/08/2010Groetjes