TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
15-5-2010
|
3-1-2010 16:46:03
Hey Leslie,
Misschien is San Marco Village op de A12 in Schelle dan een ideetje? Of is dat te ver?
Alvast succes!
|
|
Leslie
24-7-2010
|
3-1-2010 16:49:51
Hey Sofie,
Nee daar had ik inderdaad ook al aan gedacht en dat is maar 10 minuutjes van bij ons thuis maar zal wat aan de dure kant zijn voor onze portemonee vrees ik. ;-)
grts
|
|
Sofie
15-5-2010
|
3-1-2010 17:01:53
Hey Leslie,
Wij hebben daar ook prijs gevraagd en voor een heel avondfeest; receptie, menu en drank à volonté, betaal je 81 euro en 76 euro tijdens de schoolvakanties (ideaal dus voor u :-), of een weddingparty met coktails, buffetten en dranken voor 58 euro en 52 euro tijdens de schoolvakanties... Valt nog wel mee vonden we, maar de datu die we wouden, was spijtig genoeg toen al bezet...
|
|
sarah
12-6-2010
|
3-1-2010 19:34:51
Wij hebben gekozen voor het Schalienhuys in Temse. Een hoeve die eigenlijk klassiek is ingericht, maar die rust vonden wij net ideaal. San Marco viel qua prijs goed mee, maar het was ons net iets te groot.
Groetjes Sarah
|
|
Leslie
24-7-2010
|
3-1-2010 19:52:05
Bedankt voor de reacties...
Ik ga is informeren bij het Hof van Coolhem denk ik..
grts
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
3-1-2010 20:38:04
Wij doen ons feest voor juli in Hof van Coolhem, hebben erg goed gevoel bij die vrouw, ze is serieus begaan, komt niet gemaakt over en is bereid om te onderhandelen als je knelpuntjes hebt in standaardtarieven/-voorstellen.
De huiswijn is lekker trouwens, je krijgt 'n fles rode en witte wijn alvast mee naar huis en de prijzen zijn er lager als op 'n ander, ook al moet je niet inboeten aan decor.
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
3-1-2010 21:00:02
Wij trouwen in Salon ter Roest in Buggenhout in september. Grote zaal en heel vriendelijke mensen. Maar in augustus was er niet meer veel plaats, vrees ik. Wij zijn de zaal in december gaan vastleggen en toen was er wel nog plaats in augustus op vrijdag...
Sylvie 11/09/2010
|
|
Uschi
13-8-2010
|
3-1-2010 23:57:26
Een heel toffe zaal is die van 't Keizershof in Niel. Als ge die ewa aankleed is, is dat een ruime, prachtige zaal!
|
|
kitty
11-9-2010
|
4-1-2010 9:16:04
Hoi,
Ben zelf van Willebroek en wij hadden graag gehuwd op 11 september. We zoeken enkel een zaal voor receptie + party en ik ga vandaag bellen voor zaal Victory te Bornem. Maar wanneer je inderdaad een feest wil met alles erop en eraan valt het hier tegen :)
Mijn zus haar huwelijk was in Schaliënhof te Temse en dat was dik in orde. Zeker voor de zomer emt hun supermooie tuin.
X Kitty
|
|
Sarah
28-8-2010
|
4-1-2010 16:28:46
Wij doen ons feest ook in Het Hof van Coolhem!
Een vriendin van mij had haar trouwfeest in Feestsalons Van Bogaert in Temse, dat was ook echt wel in orde!
Groetjes!
|
|
lesley
12-6-2010
|
5-1-2010 8:12:38
@kitty: ons feest gaat door in zaal victory in bornem op 12/06. wij geven een gewoon avondfeest en ik vind de zaal best ok hoor wel nog zelf wat inkleden maar qua prijs een pak goedkoper dan ergens anders.
lesley
|
|
Hoi Yee
|
5-1-2010 12:57:53
wij zijn zelf ook van willebroek en hebben ons feest vast gelegd bij hof ter velden in baasrode schappelijk van prijs en al heel goede commentaar over gekregen mensen waren ook super vriendelijk! nog veel succes!
|
|
kitty
11-9-2010
|
5-1-2010 13:40:15
Hihi, als Victory Bornem al geboekt is voor juni dan zal ik maar niet te lang twijfelen als ik ze 11 september wil zeker (al denk ik niet dat veel mensen die datum willen ;) Ik heb gebeld en inderdaad prijs valt mee, al vind ik het nog niet goedkoop. Tappen jullie zelf??
|
|
Leslie
24-7-2010
|
8-1-2010 22:56:42
Hallokes allemaal,
Bedankt voor de talrijke reacties in ieder geval. Gisteren zijn we langsgeweest in Salons Romree in Grimbergen maar daar hadden we geen goed gevoel bij dus dat was direct uitgesloten. Deze avond zijn we langsgeweest in Salons Ter Roest en Hof van Coolhem en beiden vallen in de smaak maar ze hebben beiden hun voor en nadelen vind ik. Het beste gevoel heb ik bij Ter Roest omdat dat een enooorm mooie zaal is vind ik, het enige nadeel daar is dat we geen tuin erbij hebben omdat die verbonden is aan de galazaal. Dus de receptie moet zowieso binnen doorgaan. Verder qua omgeving is hof van Coolhem wel supermooi maar qua prijs vind ik het daar minder. Er is ook geen all-in formule waar de drank bij inzit zodat je alle dranken per fles of glas moet betalen en dan weet je toch niet exact waar je aan toe bent vind ik. Bij Ter Roest daarentegen heb je een vaste prijs per persoon met (rijkelijke) receptie, uitgebreide menu en dranken tot het einde van de feest bij inbegepen. Hmmm kheb weer stof tot nadenken dit weekend. :-) Als iemand nog raad of tips kan geven, ze zijn altijd welkom. Bij de zaal van Ter Roest had ik in ieder geval een héél goed gevoel toen ik daar binnen kwam.
groetjes
|
|
Yolande
11-9-2010
|
18-1-2010 13:28:42
hey wij twijfelde ook tussen hof van coolhem en ter roest. eigenlijk met juist dezelfde argumenten als jullie!! Wij zijn gegaan voor ter roest (heel goed gevoel bij!) enige negatief punt bij Hof van coolhem is de prijs van de drank vonden wij.
groetjes Yolande 11/09/2010
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|