Terug naar overzicht
Indien het niet té mini-trouwjurk moet zijn. Bij mijn zus haar trouw zijn we gaan kiezen uit de communiekldij in de winkels. Zowieso altijd heel feestelijk! Moet je wel al eind februari beginnen rondkijken.Onze kindjes zijn met onze trouw net geen 2 en 4 met een neefje van 5,5. Ik denk dat we nu net hetzelfde gaan doen.x Kitty
hallo,Doet se n doets in Gent. Eens op google kijken. Mooie jurkjes voor meisjes maar niet zo goedkoop.Wel een goede service.Weer niet waneer jullie trouwen maar wij zijn in januari gaan kijken en zijn in mei getrouwd.Groeten,Annelies.
Wij gaan ons kindjes communiekleertjes aandoen van de c&a. Dat is betaalbaar en kunnen ze achteraf nog afdragen!
Bij c&a vind je heel leuke dingen vanaf maat 92. Snel bijzijn is de boodschap.Voor onze dochter was ik helaas bijna overal te laat, en ben echt naar de speciaalzaak moeten gaan.Moest je trouwens interesse hebben, ik verkoop het 2dehands(http://www.kapaza.be/detail/19391461/ )
Hallo Annelies,bij Het Bruidsparadijs te Merksem (wel provincie Antwerpen) kan je heel het jaar door terecht voor mooie, romantische kleedjes voor bruidsmeisjes, alsook voor kostuumpjes voor de bruidsjongetjes. Meer info op www.bruidsparadijs.be (je vindt er heel veel accessoires in één winkel ... zeker een uitstapje naar Antwerpen waard)Nog veel succes in je zoektocht!Marita