Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite-probleem

3-1-2010 18:30:14
Hoe lossen jullie volgende situatie op? Een van de getuigen heeft geen partner om mee in de suite te lopen. De persoon in kwestie kaatst de bal altijd terug als we ernaar vragen hoe hij het ziet en zegt dat het "wel in orde zal komen". Moeten we hem opdringen dat hij met iemand van de familie moet lopen of vinden jullie dat de persoon in kwestie zelf iemand mag kiezen (die wij dan vb van haar noch pluimen kennen?).

thx voor jullie mening.

Annelies
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 821

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik3-1-2010 19:11:46

Heykes

Ik zou dan eerder een nicht, tante,... ( van jou of van je toekomstige ) bij hem plaatsen.Het is voor jullie ook niet fijn als hem iemand onbekends zou meebrengen. Ook het feit voor je foto's is het niet fijn vind ik, maar ja dit is mijn mening.

Veel succes met het zoeken naar een oplossing

Groetjes
Petroeska
16/04/2010

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik3-1-2010 19:37:00

Waarom mag jullie getuige niet alleen lopen?
Ik zou ook liever alleen in de suite lopen dan naast iemand die niet mijn partner is hoor...

Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-1-2010 19:38:31

Waarom niet met drie naast elkaar. Als het bv. je verloofde zijn getuige is laat hem dan bij jouw getuige met partner lopen.

Wij hebben geen strikte suite gehad. Waardoor er zo ook enkele moeilijke situaties werden opgelost.

groetjes, Carolina

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik3-1-2010 20:17:49

Ik zou hem alleen laten lopen of zelf iemand laten kiezen om mee te brengen. Ik zou hem zeker niemand opdringen. Dat is voor niemand fijn & creeërt dat ongemakkelijke nepgevoel binnen de groep, daar wordt ook niemand beter van!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-1-2010 20:33:43

Is dat niet van 'n mug 'n olifant maken? Who cares of hij nu alleen loopt of niet, we leven niet meer in de Middeleeuwen, ik zou hem gewoon gerust laten erover en hem laten begaan, ook als er dan iemand meeloopt die jullie niet kennen. Als het zijn partner zou zijn, maar jullie zouden niet moeten weten van dat mens, ga je hem toch ook niet verbieden om met z'n partner te lopen?

Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik3-1-2010 21:16:23

Thx voor jullie reacties. Het is idd geen onoverkomelijk probleem, maar wilde wel graag eens weten hoe andere mensen daartegenover staan.
We zien wel verder, maar we gaan het toch eens moeten bespreken, want uiteraard verwachten we wel duidelijkheid van de getuige dus volledig laten begaan? Nei.

groetjes en succes nog met jullie voorbereidingen

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-1-2010 23:15:29

Ja, tuurlijk begrijp ik wel dat je dat wil weten als die overweegt om met iemand te komen, zo bedoelde ik dat niet. Wel dat er enige vrijheid moet zijn voor hem, en niet dwang om met voor hem een wildvreemde over het gangpad te gaan,welk enkel voor... Sjah, waarvoor is dat dan, wat is het nut dat hij dan met 'n wildvreemde over gangpad zou gaan, terwijl hijzelf er geen enkel probleem mee heeft om alleen te gaan? Enfin, ik probeer beetje in te leven in zijn plaats, zou ni gediend zijn van 'n opgedrongen persoon en dat zonder dat 't echt nodig is. Hoe dan ook, hopelijk vinden jullie oplossing die voor beiden aangenaam is, want hoe de boekjes 't ook allemaal voorschrijft, 't moet genieten blijven, dus ni te veel piekeren en.. RELAX! ;)

Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik3-1-2010 23:26:39

hehe, bedankt voor je verduidelijking Kathleen :-)

We denken dat hij wel degelijk iemand op het oog heeft en zijn geheimzinnig gedoe maakt me soms zenuwachtig, ik moet het toegeven :-) Maar inderdaad, niks opdringen is de boodschap! Bedankt voor je reactie!
groetjes en ook succes met je voorbereideingen!
Annelies

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik4-1-2010 6:27:34

Hoi,
wij trouwen op 31 juli en mijn schoonbroer heeft ook niemand. Hij zei zelf al dat ik maar ieman dmoest zoeken. een van mijn beste vriendinnen zal met hem in de suite lopen. Ze zijn mekaar nu al aan het leren kennen en gelukkig klikt het wel tussen die twee. Wie weet wat er van voort komt :-)
Mijn zus daarentegen heeft ook niemand en wil niet met mijn schoonbroer gaan. Zij brengt gewoon zelf iemand mee, maar ik zal zeker een suggestie doen
succes en groetjes
Joke

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik4-1-2010 10:38:08

Hey,

Mijn broer is mijn getuige en is ook vrijgezel. Hij looopt met mijn nicht in de suite. Ik heb altijd een goede band met mijn nichtje ( die ondertussen ook 20 geworden is) gehad en ik vind het super dat zij er een hele dag zal bijzijn

groetjes, kathleen vh

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-1-2010 19:29:18

Mijn schoonbroer (en tevens de getuige van mijn man) was ook alleen en heeft een vriendin meegebracht. Ok, we kenden haar van haar noch pluim, maar we zagen wel een relaxte getuige! En daar doen we het toch om! We hebben op voorhand wel een paar keer afgesproken zodat we elkaar een beetje kenden. En ja, zij staat ook op foto's, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...