Terug naar overzicht
Hey!Mijn jurk komt van maya in hemiksem! Ik heb ze wel 1200€ betaald. Maar je kan altijd eens gaan kijken of ze goede solden doen hé :-)
Farah Love in Zwijndrecht!! Daar vind je altijd wel iets!Met vriendelijke groeten,www.maximuz.be
Denk dat ze in bruidscollecties niet zo zeer aan solden doen in januari specifiek, hangt beetje van zaak tot zaak af wanneer ze hun stock/pasmodellen willen weg doen. Ik ga eerst kijken naar 'n outlet-store, dan heb je eigenlijk de mooie kleedjes wel maar aan helft van prijs of nog minder. Zelf ga'k daarvoor wel tot Eindhoven, Roeselare (daar hebben ze ook gelijkaardige kleedjes) en LLN zijn eigenlijk niet dichterbij.
Hallo Liesbet,bij Het Bruidsparadijs te Merksem heb je ook reeds bruidsjurken vanaf zo'n 500, 600, 700 euro. Er is zelfs een bruidspakket van +/- 1200 euro waar je een bruidsjurk met schoenen, lingerie en juweel hebt. Op vrijdag 15 januari is er modeshow (inkom gratis -plaatsen wel te reserveren). Het weekend van 16 en 17/1 zijn er opendeurdagen. Wel op voorhand een (vrijblijvende) afspraak maken als je wil gaan passen.Nog veel succes in je zoektocht!Marita
hallo Liesbeth, ik heb mijn trouwkleed bij Clair de Femme gekocht. 't is wel in braine l'Alleud, dat ligt net over de taalgrens en is wel effkes rijden maar ik heb mijn kleed 590 euro betaald. op hun website staan al hun kleedjes met de prijs erbij : www.clairdefemme.be .veel succes, Sylvie
dag Liesbet,een trouwjurk kost altijd veel geld. Heb je al eens gedacht aan een tweedehands?ik verkoop het mijne (beetje een jurk van sneeuwwitje...) moest je interesse hebben? je mag het hebben voor 600 euro of een ander realistsich bod... nieuwprijs was 1650 euro. kleedje is van marylise