Terug naar overzicht
heyik heb naar die vrouw gebeld en was echt niet blij hoe ze reageerde. ze zei dat het de bedoeling was dat je dan wel direct een trouwjurk kocht want dat zij niet alle moeite deed als je dan uiteindelijk toch niks zou kopen.Daarom ben ik naar aselin in heusden geweest heel vriendelijke mensen en heel goeie prijzen.
Oei, en ik ben nu niet bepaald van plan om maar op 2 plek te gaan zien. Spijtige is dat ik op hun site echt wel iets naar mijn goesting heb gezien...X Kitty
dan zou ik gewoon naar ginder gaan en die jurk die je zo mooi vind passen en niet luisteren naar wat die vrouw zegt
Moet ik zeker mijn zus meenemen, die heeft als eht erop aankomt meer haar op haar tanden.Denk je dat ik telefonisch de prijs te weten kom?
Hallo Kitty,bij Het Bruidsparadijs te Merksem verkopen ze dezelfde collecties bruidsjurken. Misschien daar eens een kijkje gaan nemen? Of mail eerst of ze jouw droomjurk daar hebben? Op vrijdag 15 januari is er modeshow (gratis inkom - wel plaatsen te reserveren) en 16 en 17/1 opendeurweekend om te passen (op afspraak). Kijk eventueel op hun website voor meer informatie.Nog veel succes!Marita
Alvast bedankt voor jou tip!GroetjesKitty
Hallo,Ik had toch ook graag even gereageerd op je berichtje.Ik ben vorige week in het bruidsparadijs gaan kijken voor een jurk maar was hier hélemaal niet tevreden over. Ik had verteld hoe ik jurk graag wou en die verkoopster kwam met zaken af die ik helemaal niet mooi vond, gevolg niets naar mijn zin gevonden dus. Eergisteren had ik dan een afspraak gemaakt bij c'est moi in Nederland en toen ik daar toekwam had ik er geen goed oog in, een oud etalageke en het zag er héél klein uit maar eens we binnenkwamen (vooral in de kamer waar gepast wordt hing er een héél gezellige sfeer. De mevrouw was bij ons hééél vriendelijk, gezellig en zeer behulpzaam. Ze had ook een goed oog voor zaken waardoor ik bij het tweede kleed die ze mij aandeed direct verkocht was dus ik heb mijn droomkleed bij c'est moi gevonden. Wat ik ook nog even wil zeggen is dat de prijzen daar wel degelijk goedkoper zijn dan ergens anders. Bij c'est moi hangen bruidskleren die ik zondag in het bruidsparadijs ook zien hangen en zelfs sommige gepast heb, het enige verschil is dat ze bij c'est moi 750 euro kosten en in het bruidsparadijs +-1400 euro. Mijn keuze is dan wel snel gemaakt en die trip naar Nederland neem ik er graag bij. Ze neemt ook echt de tijd, ik had een afspraak om 16u30, we waren daar stipt op tijd en we zijn daar om 20u30 buitengegaan dat zegt genoeg hé! :-)Om een lang verhaal kort te maken, mijn ervaring bij c'est moi was SUPER en ik ga er zeker veel reclame rond maken.grts Leslie