Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DIVA in Merksem, Bredabaan

4-1-2010 14:42:00
Hoihoi iedereen,

Omdat er zovelen op zoek zijn naar het ideale trouwkleed, raad ik met een warm hart DIVA in Merksem aan. Ik ben er zelf bij toeval terecht gekomen en ik sloeg steil achterover van de keuze. Er was niet één kleedje aanwezig dat ik niet wou passen! Alles wat ze verkopen is handgemaakt en wordt compleet op je eigen maat gemaakt (letterlijk het kleed uit de stof in je maat maken). Bovendien zitten bij je bruidskleed ook je sluier/tiara, schoenen of handtas... inbegrepen (2 items naar keuze). Voor de mannen hangen er prachtige kostuums die bovendien erg bij prijs zijn (375 euro voor een 6-delig pak!) en er is erg mooie suitekledij :D

Een gelukkig bruidje :D

Tinny

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 6792

Marika
26-6-2010
 Meld misbruik4-1-2010 15:24:16

Hey Tinny,

hartelijk dank voor de info.
Kan je op die bruidskleedjes ook een prijswaaier plakken, dus van hoeveel tot hoeveel euro ? Dan zou je mij ook heel gelukkig maken :D
Thanks !

Tinny

Meld misbruik4-1-2010 15:27:25

Tussen de duizend en de 2200 (is het duurste dat ik heb zien hangen). Dus ik weet niet of ik je helemaal gelukkig heb gemaakt met die prijs :P. Als je goedkoper zoekt, weet ik nog wel een adres (ben er zelf nog niet geweest) in Holland, een halfuur-drie kwartier rijden vanuit antwerpen. Die heeft trouwkleedjes vanaf 300 (diana wielemaker)

Marita

Meld misbruik6-1-2010 0:34:25

Hallo Tinny,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem heb je ook pakketten waar een bruidsjurk, lingerie, schoenen en juweel in zit voor een prijs van +/- 1200 euro. De bruidsjurken beginnen reeds vanaf zo'n 600 à 700 euro. Indien je wil gaan kijken of passen, maak je best op voorhand een afspraak. Op vrijdag 15 januari is er een modeshow voor bruid, bruidegom en suite. De inkom is gratis, je hoeft enkel te reserveren.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita
www.bruidsparadijs.be

irka
29-6-2010
 Meld misbruik18-3-2010 21:10:34

Beste Tinny,

van welke merk is je trouwjurek , dat je bij de Diva hebt gehaald? ik kom naamelijk uit nederland wil heel graag weten wat voor soort jurken verkopen ze. of het wel waard is om even Diva te bezoeken. graag merk vermelden zodat ik op internet kan opzoeken en kijken :)

met vrindelijke groeten,

Irka

Tinny

Meld misbruik18-3-2010 22:11:37

Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van, maar ik ga volgende week terug om mijn bolero te passen en dan zal ik het eens voor je nakijken ^^.

Tinny

Meld misbruik1-4-2010 22:04:27

Irka, ik heb het nagekeken. Er zijn drie verschillende merken die ze er verkopen.

Het eerste is Kanevice: www.kanevice.com.tr
Het tweede is Elizi-poem: www.elizi-poem.com
Het derde is AS|mode

has

Meld misbruik7-11-2012 22:36:55

Kan ik heb de adress van DIVA, aub?

Dank u
has

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...