Terug naar overzicht
Hey Tinny,hartelijk dank voor de info.Kan je op die bruidskleedjes ook een prijswaaier plakken, dus van hoeveel tot hoeveel euro ? Dan zou je mij ook heel gelukkig maken :DThanks !
Tussen de duizend en de 2200 (is het duurste dat ik heb zien hangen). Dus ik weet niet of ik je helemaal gelukkig heb gemaakt met die prijs :P. Als je goedkoper zoekt, weet ik nog wel een adres (ben er zelf nog niet geweest) in Holland, een halfuur-drie kwartier rijden vanuit antwerpen. Die heeft trouwkleedjes vanaf 300 (diana wielemaker)
Hallo Tinny,bij Het Bruidsparadijs in Merksem heb je ook pakketten waar een bruidsjurk, lingerie, schoenen en juweel in zit voor een prijs van +/- 1200 euro. De bruidsjurken beginnen reeds vanaf zo'n 600 à 700 euro. Indien je wil gaan kijken of passen, maak je best op voorhand een afspraak. Op vrijdag 15 januari is er een modeshow voor bruid, bruidegom en suite. De inkom is gratis, je hoeft enkel te reserveren.Nog veel succes in je zoektocht!Maritawww.bruidsparadijs.be
Beste Tinny, van welke merk is je trouwjurek , dat je bij de Diva hebt gehaald? ik kom naamelijk uit nederland wil heel graag weten wat voor soort jurken verkopen ze. of het wel waard is om even Diva te bezoeken. graag merk vermelden zodat ik op internet kan opzoeken en kijken :) met vrindelijke groeten, Irka
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van, maar ik ga volgende week terug om mijn bolero te passen en dan zal ik het eens voor je nakijken ^^.
Irka, ik heb het nagekeken. Er zijn drie verschillende merken die ze er verkopen. Het eerste is Kanevice: www.kanevice.com.tr Het tweede is Elizi-poem: www.elizi-poem.com Het derde is AS|mode
Kan ik heb de adress van DIVA, aub? Dank u has