Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tiffany & Co

4-1-2010 14:48:03
Ik heb op de website van Tiffany&Co een prachtige trouwring gezien, namelijk http://www.tiffany.com/Shopping/Item.aspx?fromGrid=1&am...

Maar nu vraag ik me af of de prijs 2000$ gelijk staat aan 2000€ of het de wisselkoers volgt en het dus 1400€ wordt.
Een groot verschil toch.

Iemand dus enig idee van de prijzen van Tiffany&Co?

Evi
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1514

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik4-1-2010 15:12:41

Evi,

Deze prijs is wel degelijk in Dollars hoor.
Je moet hem dus omzetten naar €.
Er gaat dus wel gelijk wat af in Euro's.
Mocht je kopen via internet, kan je best in dollars betalen. Anders nemen ze hierop nog marge ...
Je kan dit bij je bank gewoon instellen.
Mooie ring trouwens !!!

Succes

TINA

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik4-1-2010 15:15:15

Ik weet zelfs niet of je Tiffany in België hebt... Via die site verzenden ze niet internationaal... Kan je het via een site bestellen, dan volg je gewoon de dollar he en die staat nu al wel even lager dan de euro. ;)

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik4-1-2010 15:19:22

Je hebt een winkel in Brussel, maar de prijzen... geen idee...

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik4-1-2010 19:16:20

Ik moet je teleurstellen in de prijs... Ik heb begin deze maand een armband en een ketting gekocht van tiffany en de prijzen liggen in België een stuk hoger dan in Amerika.

Ze kosten 125% van wat dezelfde juwelen in Engeland kosten, en de ring die jij op het oog hebt kost daar 2.250 pond, dus die zal hier zo'n 2.800€ kosten waarschijnlijk...

Je kan dus beter een citytrip maken naar New York en daar je ring kopen, je zal niet meer betalen dan je nu zou betalen als je hem hier in Brussel koopt :)

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik4-1-2010 19:27:31

Er is inderdaad een winkel in Brussel en Amsterdam.

Oh jammer om te horen Dorothea, dan zal ik er eerst eens goed over moeten nadenken.
Want dat vind ik toch best veel geld voor een ring.

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik4-1-2010 20:50:17

Waarom druk je de foto niet af en vraag je aan een juwelier om de ring zelf te maken? :)

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik6-1-2010 19:31:48

Als je de ring in NY gaat kopen moet je bij het binnenkomen importtaksen betalen - wat het grote prijssverschil tussen Europa en Amerika dan weer verklaart.

TIffany is idd niet goedkoop, maar tis toch iets speciaals hé. Mijn verlovingsring komt vandaar (had dat niet verwacht, mijne man had die zelf gekozen en hij geeft normaal niet zo veel geld uit) en tis toch wel echt fantastisch zo tiffanydiamantjes :)

Ik was alleszins in de wolken! (twas niet echt een verlovingsring, meer iets in de stijl dat jij toonde, met roze saphieren en dan diamantjes echt volledig mijn goesting, en dat had ie helemaal zelf gekozen, ik kan het nog niet geloven :) ).

Ik denk dat er ook een Tiffany & Co in Antwerpen is trouwens.

succes er nog mee!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik6-1-2010 19:33:41

PS als je toch naar NY moest gaan, vraag dan een personal shopper (moet je niet voor betalen, maar best op voorhand een afspraak maken), mijn man had dat gedaan (hoewel hij al gekozen had, maar hij had de ring in 3 maten besteld) en toen ze dan hoorden dat het om een verloving ging kregen we een gratis glas champagne derbij - super romantisch ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...