Terug naar overzicht
Ik denk dat mensen wel zullen aannemen dat je liever geld krijgt, aangezien je geen huwelijkslijst of zo vernoemt... Ik zou me daar geen zorgen om maken hoor!
Ik zou het toch wel vermelden want wie weet wat voor cadeautjes krijg je anders ...Wij krijgen regelmatig een uitnodiging waar een los klein kaartje bijzit met een cadeautip erop. Je kan dat ook doen aan de hand van een klein tekstje en die kaartjes kan je gewoon in dezelfde stijl maken en dan zelf afprinten. En dan kan je dat kaartje enkel bijsteken bij de mensen van wie je denkt dat ze een cadeau gaan geven.groetjes
Op dat kaartje kan je op den achterkant bv. ook nog een route beschrijving zetten ofzo. Dan valt het wat minder op hé. groetjes, Carolina
Ik zou inderdaad toch nog voor een apart kaartje zorgen. Ik vind niets zo vreselijk als cadeaus moeten kopen, ik weet nooit wat de mensen willen! En anders heb je idd de kans dat je vanalles krijgt dat mss veel geld gekost heeft en je helemaal niet nodig hebt/mooi vindt.Succes nog!
Ohja, ik ben een andere Hannelore dan de allereerste reactie:-)(anders een beetje raar gezien zij iets anders zegt:p)
Vrienden van ons hadden dat ook voor. Zij hebben gewoon een klein kaartje erbij gestopt.Groetjes,Véro