Terug naar overzicht
hey heb je het al gezocht via google. Misschien dat je het daar vind! ik hoop dat je het vind. veel succes (sorry kan u echt niet helpen)
Gewoon via google huwelijksgedichten intikken ,ik heb dit ook gedaan.
Hallo Cindy,Op jouw noodkreet ben ik het forum beginnen afzoeken om de tekst terug te vinden want ik had hem ook ergens gelezen.En... hier volgt hij dus:Als geschenk een stille wenk:U hoeft niet alles af te lopen om voor ons een geschenk te kopen.Ook bloemen zouden bij ons verwelken, daar wij daags nadien limoncello zullen schenken.Ons geluk kan niet meer op als u iets in onze spaarpot stopt...Doch waar u ons meest mee verblijdt, is wel uw aanwezigheid.Het gedicht stond onder de categorie 'allerlei' van Guy op datum van 17.08.05.Veel plezier ermee!
Sorry, maar ik moet het toch vragen.Wat is Limoncello???Vind het een heel mooi gedicht, maar heb nog nooit van dat woord gehoord!Vicky09.09.06
Ben even gaan opzoeken wat limoncello is, en heb zelfs een website gevonden daarover: www.limoncello.co.uk Btw, ik vind het ook een erg leuk rijmpje en denk dat wij dit ook gaan gebruiken voor onze uitnodiging! Groetjes, Saar (25/08/06)