Terug naar overzicht
Wij gaan ook vrienden aan tafel zetten. Maar bij ons is de hoofdreden dat mijn schoonouders gescheiden zijn. Met hun aan dezelfde tafel zitten gaat niet bepaald feestelijk zijn. Dus gaan we waarschijnlijk kiezen voor de getuigen aan de eretafel en mijn zussen. Mijn ouders doe daar niet echt moeilijk over en verstaan dat volkomen. Dus hopelijk denkt mijn schoonfamilie er hetzelfde over. :-)
Bij ons gaat ook de eretafel onder vrienden zijn. En mijn ouders zitten met de rest van de familie aan 1 tafel. En rond hen zitten de mensen die zij uitgenodigd hebben. Mijn vriend zijn familie zitten ook aan een tafel en daar rond zitten ook de mensen die zij uitgenodigd hebben. Ons ouders zien we al gans de dag en 's avonds is het voor de vrienden, is mijn idee natuurlijk.Bij mijn broer was dat ook zo geweest en dat was echt super! Dat stoorden mijn ouders helemaal niet.Hopelijk kom je tot een oplossing.Nicky
@ NickyIk zie dat inderdaad ook zo, je bent al de ganse dag bij de ouders. Maar zij zien dit dus anders. Nog veel succes met de voorbereidingen.GroetjesStephanie 10 07 2010
Bij ons zitten de beste vrienden en mijn broer en zus bij ons aan tafel. We doen dit omdat mijn ouders gescheiden zijn en elk een nieuwe partner hebben. (en samenzitten zou niet gezellig zijn) En ook omdat ik met niet zo op mijn gemak voel bij mijn schoonmoeder.Mijn mama en vriend zitten bij haar familie (nonkels, tantes, grootouders,...) en mijn papa en vriendin zitten bij zijn kant van de familie. Mijn schoonouders zitten bij hun familie.Iedereen is hier tevreden mee. Tenslotte is het jullie dag en moeten jullie beslissen wat je het leukste zou vinden. En je bent de rest van de dag ook al bij je ouders en het is niet dat je de hele avond op je stoel aan tafel blijft zitten hé!groetjes,
Wij zitten samen met onze ouders, broers en zussen aan tafel. Je weet dat je toch tussen het eten rondloopt naar de andere tafels.De ouders zijn zo content omdat ze bij ons aan de eretafel zitten en wij zitten/staan waar we willen vanaf het dessert.
Ik heb gewoon de hele dag graag mijn ouders rondom mij... Ik ben ze heel erg dankbaar voor alles wat ze voor mij en Bart doen. Het is natuurlijk ook een traditie en ik weet dat mijn ouders en schoonouders daar niet tevreden mee zouden zijn. Maar ik heb al verschillende trouwfeesten gedaan en eigenlijk altijd al de dichtste familie aan de eretafel zien zitten... Natuurlijk als het wegens omstandigheden niet lukt, of je hebt het zelf niet graag... Waarom zou je dan plooien. Het is en blijft jouw dag! En jij en je partner moeten tevreden zijn, niet?