Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eretafel

5-1-2010 10:18:04
Hoi mede bruidjes!

Graag hadden wij aan onze eretafel vrienden, en de familie naast ons aan een aparte tafel.

Maar mijn ouders zijn hiermee niet echt akkoord. Zij willen bij ons aan de tafel, ze voelen zich anders gelijk een beetje opzij gezet.

Beetje vervelende situatie, maar we zullen ons eretafel wel moeten aanpassen.

Nog iemand dit meegemaakt?

Veel liefs
10 07 2010

Stephanie
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 630

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik5-1-2010 10:44:40

Wij gaan ook vrienden aan tafel zetten. Maar bij ons is de hoofdreden dat mijn schoonouders gescheiden zijn. Met hun aan dezelfde tafel zitten gaat niet bepaald feestelijk zijn. Dus gaan we waarschijnlijk kiezen voor de getuigen aan de eretafel en mijn zussen. Mijn ouders doe daar niet echt moeilijk over en verstaan dat volkomen. Dus hopelijk denkt mijn schoonfamilie er hetzelfde over. :-)

nicky
12-6-2010
 Meld misbruik5-1-2010 13:43:03

Bij ons gaat ook de eretafel onder vrienden zijn. En mijn ouders zitten met de rest van de familie aan 1 tafel. En rond hen zitten de mensen die zij uitgenodigd hebben. Mijn vriend zijn familie zitten ook aan een tafel en daar rond zitten ook de mensen die zij uitgenodigd hebben.
Ons ouders zien we al gans de dag en 's avonds is het voor de vrienden, is mijn idee natuurlijk.
Bij mijn broer was dat ook zo geweest en dat was echt super! Dat stoorden mijn ouders helemaal niet.

Hopelijk kom je tot een oplossing.
Nicky

Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik5-1-2010 13:48:40

@ Nicky

Ik zie dat inderdaad ook zo, je bent al de ganse dag bij de ouders. Maar zij zien dit dus anders.

Nog veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes
Stephanie
10 07 2010

caroline

Meld misbruik5-1-2010 14:42:41

Bij ons zitten de beste vrienden en mijn broer en zus bij ons aan tafel. We doen dit omdat mijn ouders gescheiden zijn en elk een nieuwe partner hebben. (en samenzitten zou niet gezellig zijn) En ook omdat ik met niet zo op mijn gemak voel bij mijn schoonmoeder.
Mijn mama en vriend zitten bij haar familie (nonkels, tantes, grootouders,...) en mijn papa en vriendin zitten bij zijn kant van de familie. Mijn schoonouders zitten bij hun familie.
Iedereen is hier tevreden mee. Tenslotte is het jullie dag en moeten jullie beslissen wat je het leukste zou vinden. En je bent de rest van de dag ook al bij je ouders en het is niet dat je de hele avond op je stoel aan tafel blijft zitten hé!

groetjes,

Laura

Meld misbruik5-1-2010 15:28:10

Wij zitten samen met onze ouders, broers en zussen aan tafel. Je weet dat je toch tussen het eten rondloopt naar de andere tafels.
De ouders zijn zo content omdat ze bij ons aan de eretafel zitten en wij zitten/staan waar we willen vanaf het dessert.

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik14-1-2010 17:02:02

Ik heb gewoon de hele dag graag mijn ouders rondom mij... Ik ben ze heel erg dankbaar voor alles wat ze voor mij en Bart doen. Het is natuurlijk ook een traditie en ik weet dat mijn ouders en schoonouders daar niet tevreden mee zouden zijn. Maar ik heb al verschillende trouwfeesten gedaan en eigenlijk altijd al de dichtste familie aan de eretafel zien zitten... Natuurlijk als het wegens omstandigheden niet lukt, of je hebt het zelf niet graag... Waarom zou je dan plooien. Het is en blijft jouw dag! En jij en je partner moeten tevreden zijn, niet?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...