Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met de gasten tijdens de fotosessie?

5-1-2010 12:29:34
Hoi allemaal !

Wij trouwen voor de kerk om half 11, dat zou rond half twaalf gedaan moeten zijn en erna gaan we de foto's gaan nemen waarvoor we toch een 2 à 3tal uurtjes hebben uitgerokken, daarna is er dus de receptie met familie en dichte vrienden, maar waar gaan die mensen heen terwijl wij onze foto's laten maken?
Iemand ideeën? Of hoe doen jullie dat?

Groetjes Deborah 17/7/10

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1014

joke
1-8-2009
 Meld misbruik5-1-2010 13:47:33

hey!

bij ons hebben de ouders de familieleden die van ver moesten komen (anderhalf uur rijden enkel) opgevangen en een drankje aangeboden. de rest heeft zichzelf 'moeten' bezig houden. het was mooi weer dus de meesten zijn een terrasje gaan doen. Dit probleem heb je bij veel trouwen en dit is de oplossing die je heel vaak hoort... lekker gemakkelijk en voor het koppel goedkoop! spijtig genoeg zullen een aantal mensen (die lang moeten rijden) hierdoor niet naar de mis komen.
groetjes!

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik5-1-2010 14:10:42

Wij gaan onze foto's trekken in de Plantentuin in Meise. We betalen voor iedereen van de suite inkom en terwijl wij foto's trekken, kunnen zij wat rondwandelen en relaxen.

Lieve
04/09/10

heidi

Meld misbruik5-1-2010 14:28:23

wij hadden bij mijn schoonouders broodjes en drank voorzien, terwijl deden wij een eeste fotoshoot en konden onze kindjes wat rusten.

Cindy
14-8-2010
 Meld misbruik5-1-2010 16:13:00

Bij ons krijgen ze broodjes en drank. Mijn familie gaat waarschijnlijk daarna naar huis (de zaal ligt 1 straat verder dan mijn ouders wonen en zo kan mijn metekindje nog een middagdutje doen) en de familie van mijn vriend kan ofwel in de zaal blijven, ofwel met hopelijk mooi weer een wandeling maken. Enkele familieleden moeten ondertussen ook eens even naar huis voor hun honden even uit te laten ;-)

tania

Meld misbruik5-1-2010 18:47:10

hallo
onze gasten komen allemaal mee naar mijn thuis en zo dan naar het gemeentehuis.en dan naar de kerk.vrienden enz komen pas savonds laat op het feest.
dus familie kan ik uitgebreid groeten thuis.
al wie van de vrienden toch aan de kerk sta groet ik even maar die weten nual dat er savonds om negen uur een receptieke is voor het feest begint.
dus na de mis als iedereen in de zaal is voor receptie.gaan wij fototjes trekken.
groetjes tania

evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-1-2010 9:30:55

Bij ons ging de dichtste familie al door naar de zaal voor broodjes en koffie. Terwijl deden wij onze shoot. Zij amuseerden zich wel aan de zaal. Na de shoot lekker samen iets drinken tot de eerste genodigden arriveerden.
Was heel erg gezellig!

Naomi

Meld misbruik27-1-2010 17:51:40

Hoi,
Rond 13u30 trouwen we voor de wet en dan is er een periode tot we om 16u30 voor de kerk trouwen. in die tussentijd gaan wij foto's maken. Ondertussen gaan de mensen( dichte familie natuurlijk, van ongeveer 45 man) bij ons thuis een klein hapje eten en drinken.

Dit probleem hadden we dus ook, maar hebben aan de patoor kunnen vragen om later op de late namiddag het kerkelijk huwelijk te voltrekken. Wij waren ontzettend blij dat dit geen probleem was, mits we om 17 gedaan hebben met de mis :°)

Veel plezier en succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...