Terug naar overzicht
hey!bij ons hebben de ouders de familieleden die van ver moesten komen (anderhalf uur rijden enkel) opgevangen en een drankje aangeboden. de rest heeft zichzelf 'moeten' bezig houden. het was mooi weer dus de meesten zijn een terrasje gaan doen. Dit probleem heb je bij veel trouwen en dit is de oplossing die je heel vaak hoort... lekker gemakkelijk en voor het koppel goedkoop! spijtig genoeg zullen een aantal mensen (die lang moeten rijden) hierdoor niet naar de mis komen.groetjes!
Wij gaan onze foto's trekken in de Plantentuin in Meise. We betalen voor iedereen van de suite inkom en terwijl wij foto's trekken, kunnen zij wat rondwandelen en relaxen.Lieve04/09/10
wij hadden bij mijn schoonouders broodjes en drank voorzien, terwijl deden wij een eeste fotoshoot en konden onze kindjes wat rusten.
Bij ons krijgen ze broodjes en drank. Mijn familie gaat waarschijnlijk daarna naar huis (de zaal ligt 1 straat verder dan mijn ouders wonen en zo kan mijn metekindje nog een middagdutje doen) en de familie van mijn vriend kan ofwel in de zaal blijven, ofwel met hopelijk mooi weer een wandeling maken. Enkele familieleden moeten ondertussen ook eens even naar huis voor hun honden even uit te laten ;-)
halloonze gasten komen allemaal mee naar mijn thuis en zo dan naar het gemeentehuis.en dan naar de kerk.vrienden enz komen pas savonds laat op het feest.dus familie kan ik uitgebreid groeten thuis.al wie van de vrienden toch aan de kerk sta groet ik even maar die weten nual dat er savonds om negen uur een receptieke is voor het feest begint.dus na de mis als iedereen in de zaal is voor receptie.gaan wij fototjes trekken.groetjes tania
Bij ons ging de dichtste familie al door naar de zaal voor broodjes en koffie. Terwijl deden wij onze shoot. Zij amuseerden zich wel aan de zaal. Na de shoot lekker samen iets drinken tot de eerste genodigden arriveerden.Was heel erg gezellig!
Hoi, Rond 13u30 trouwen we voor de wet en dan is er een periode tot we om 16u30 voor de kerk trouwen. in die tussentijd gaan wij foto's maken. Ondertussen gaan de mensen( dichte familie natuurlijk, van ongeveer 45 man) bij ons thuis een klein hapje eten en drinken.Dit probleem hadden we dus ook, maar hebben aan de patoor kunnen vragen om later op de late namiddag het kerkelijk huwelijk te voltrekken. Wij waren ontzettend blij dat dit geen probleem was, mits we om 17 gedaan hebben met de mis :°)Veel plezier en succes!