Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11/09

5-1-2010 15:06:05
Zijn er nog mensen die trouwen op 11/09?

Nu onze oorspronkelijke datum was 18/09 maar door een dubbel boeking van de zaal hebben wij onze verschoven anders werd onze trouwdatum nog later en dat zag ik niet echt zitten.
Ik moet nog even wennen aan deze datum omdat het mij aan het drama in NY doet herinneren maar ik ben er zeker van dat dit een schitterende dag gaat worden.

Maureen
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 691

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik5-1-2010 15:19:22

hey!

Bij ons net hetzelfde verhaal,
onze oorspronkelijke datum was ook eerst 18/9 maar is nu 11 september geworden.
Ondertussen begin ik er al een beetje aan te wennen,
gewoon stom dat net die zaterdag aan die dag doet herinneren :)

Groetjes

nele
25-9-2010
 Meld misbruik5-1-2010 18:31:33

Wij trouwen ook op deze dag...en hebben er zelf voor gekozen... zo geven we aan die dag onze eigen positieve betekenis.

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik5-1-2010 21:16:48

Wij trouwen dan ook. Iedereen vond het eerst maar een rare datum maar nu vinden ze het wel gemakkelijk om te onthouden. 't was nu eenmaal de eerste datum die vrij was in de zaal die wij gekozen hadden en hoe later in het jaar hoe kouder en meer kans op slecht weer (alhoewel het serieus kan regenen in september...)

groetjes,
Sylvie

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik5-1-2010 23:46:41

Wij hopen onze zaal te boeken voor 11/9!! Ben ik daar te laat mee?? Ben pas kerstavond gevraagd...

Bij mezelf is 11/9 een bewuste keuze. Ik heb van onze eerste zwangerschap een mk gehad op 11/9 en wil dat er aan die rampendag ook eens iets positiefs hangt! Maar dan om mijn eigen kleine reden.

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik6-1-2010 9:03:52

Ik trouw ook op 11/09/10 en ik vind het een super datum!!! Het kan niet anders dan knallen op die dag... In positieve zin weliswaar! :-) Mensen zullen het ook niet snel vergeten e! En weet je... Op de verjaardag kan er ook iets verschrikkelijks gebeuren... Zoiets heb je niet in de hand, ik maak me niet het minste zorgen! Ik maak er samen met mijn schat een super dag van!

Astrid (en Bart)
11.09.10

Veerle
18-9-2010
 Meld misbruik6-1-2010 20:06:50

Dag Maureen
11/09 is ondertussen al 28 jaar mijn verjaardag. En geloof me, het is een prachtige dag :-) Het weer zit meestal ook mee! Wij trouwen op 18/09. Dus fingers crossed voor prachtig september-weer!
Veel plezier en geluk op jullie grote dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...